Volgens mij was dat die Sander??? Kon niet terugspoelen maar dacht echt dat dat dezelfde gast was.
Oh hahah nou dan had ie toen wel even een goede shot. Ik herkende hem niet zo
Nee Sander komt nu pas binnen (ben de aflevering aan het terugkijken)
Die beveiliger had toch een soort blonde gloed door zijn donkere haar? Denk ik me te herinneren.
Wie noemt haar een slet dan?
Ik denk trouwens echt dat zij een typetje speelt
Hahahaha ik vind deze versie wel echt de aliexpress versie van die in thailand (??) Dat strand ziet er wel een beetje minder aantrekkelijk uit en die random grasvelden waar ze die dates ook hebben 

Waarom schoppen ze die Shani niet die villa uit, programma wordt er ook niet leuker op zo.
Ach, dat boeit de deelnemers toch niet. Zo lang ze maar seks kunnen hebben. En dat kan immers overal, dus daarvoor hoef je niet naar Thailand 
Hahaah ja dat wel!
Ik snao ook niet dat er geen regel is dat als er geweld wordt gebruikt iemand echt weg moet, vooral nadat er zoveel gezeik was over trash tv
AliEXpress on the beach 
Ja idd na alle ophef over de Villa of wat was het. Vind dit net zo ver gaan hoor. Heb ook niet echt het idee dat mensen helemaal achter staan wat ze doen ookal doen ze alsof van wel maar kan ook aan mij liggen haha ik ben maar gestopt met kijken.
hahahahahaha EXtra drama
Niet eens meer ex on the beach, want die ene pannekoek was niet eens een ex.
Welke âwit geglazuurde, getatoeĂ«erde spiermassaâ is next? Ipv ex
Ik erger me eraan ze iemand zien als ex (bij die plaatjes bij iemands naam) zodra er een keer sex (lees: penetratie) is geweest.
Soms zelfs niet eens dus. Want sommige exen die de zee uitkomen, hebben ze dan alleen een paar keer gedatet of alleen gezoend ofzo. Want dan is er nog âunfinished businessâ
Ja ik bedoel meer dat als ze in de villa âandere dingen doenâ ze geen exen zijn, maar zodra er penetratie is geweest opeens wel. Ik vind die focus op alleen penetratie = seks gewoon irritant.
Ja maar er doen best jonge mensen mee, vaak hebben die niet 5+ echte exen, laat staan iemand die mee wilt doen.
Is het al een keer gebeurd dat er iemand de zee uit komt gewandeld en dat de betreffende âexâ er geen actieve herinnering meer aan heeft?