Ex on the Beach Double Dutch

Ik vind die Lesley ook wel intens hoor, wat wil je in godsnaam met je gedrag en praatjes bereiken…

2 likes

In de eerste aflevering had ik echt het gevoel dat ik naar een parodie zat te kijken. Lesley lijkt wel een typetje door Sanne Vogel.

3 likes

(Insta)famous worden natuurlijk!

1 like

En de vrouwelijke Harrie worden, blijkbaar!

4 likes

Ik vind trouwens die Dusty ook wel echt cringe hoor. Zo openlijk kicken op dat je met 100 vrouwen seks gehad hebt/wilt hebben. Ja echt iets om trots op te zijn idd :crazy_face:
En dan niet te vergeten: Dustycream :sob:

5 likes

Snap echt niet dat er bijna 100 vrouwen zijn die seks met hem wilden

Had ik bij die Jorden ook al

7 likes

Life goals :star_struck::star_struck:

Lesly de merry

3 likes

Ik ga nu seizoen 3 ook nog ff kijken hahahaha heerlijk

2 likes

Net de tweede aflevering gekeken, maar met dat Spaanse thema leek het wel kindercarnaval met hitsige pubers op een vage camping waar alcohol wordt geschonken voor minderjarigen.

9 likes

Enjoyyyy!

Hey, misschien liegt hij. Daar zie ik hem wel voor aan met zijn pubergedrag. :woman_shrugging:t4:

4 likes

Ja hahaha eigenlijk heeft hij er 12 gedaan, maar voor tv zegt hij even 97.

Dusty heeft dus gewoon een kind las ik ??

1 like

Je kunt niet zomaar deze bom droppen en er dan geen link bijvoegen, waar las je dat??

2 likes

Ik zag inderdaad ook dit voorbij komen, de ex van Jorney

Hahha oepsssss sorry ik vond t al zo’n idioot idee dat hij al een kind had joh. Ik kruip snel weer onder een steen.

2 likes

En die schijnt nu met Shani te zijn? :exploding_head:

1 like

Hahaha deze meid klinkt als Michella Kox

10 likes

Was te laat met inschakelen, weet iemand toevallig wanneer het op Videoland komt? Meteen na de uitzending of later pas?

1 like

Dinsdag of woensdag pas. :slightly_frowning_face:

Hoezo geeft Shani geen klappen aan Keanu, hij steekt m er toch ergens anders in. :woman_shrugging:

11 likes