Ex on the Beach Double Dutch

Tot nu vind ik ook iedereen stom eigenlijk behalve Jørney en Gloria, die zijn nog wel oké.
En Lesley vind ik wel grappig, maar verder. Triest zooitje bij elkaar hoor.

Lesley gaat wel lekker op Instagram trouwens, 100k volgers gehaald.

Wat ik nog het meest vreemde vind is dat Sem boos is op Imke. Terwijl de enige op wie ze boos moet zijn is Dusty… Wat heeft zij met Imke te maken? Niks.

Dusty is gewoon echt een duidelijke fuckboy. Snap niet wat mensen in hem zien. Heel die sfeer geeft me ook echt middelbare school vibes. Dat “alle” meiden verliefd zijn op een jongen en hij iedereen kan krijgen wie die wil en dat (op feestjes) dus ook echt doet. Net als in mijn puberjaren dat het bij het uitgaan cool was als je maar zoveel mogelijk jongens gezoend had :sweat_smile:

4 likes

De stem van Sem lijkt zo erg op de stem van Michaella Cox haha

6 likes

Mij deed het denken aan Michelle Bollen haha

3 likes

Het origineel is huilend naar de club van de jeugd, dus de cover heet denk ik ook zo

2 likes

Wat @Luzarl zegt inderdaad!

Zo ze hebben wel echt een goede huid. Ik zou echt helemaal onder de puisten zitten, als ik zo vaak met make-up zou slapen.

2 likes

Ik dacht stoffie? Maar nu valt het kwartje hahahah

3 likes

Want als je gaat vechten ben je ook gelijk dom? :sweat_smile:

Ik vind ze persoonlijk allemaal niet heel slim overkomen, maar goed, vond beetje gekke beredenering.

Ik vraag me nog steeds af of Jorney weet aan welk programma ze mee doet. Iedereen is er natuurlijk voor de fame maar er zitten nu een paar mensen in dat ik me afvraag waarom dan? Weet niet hoeveel afleveringen er nog komen maar ik neem toch aan dat voor alle originals ten minste 1 ex nog moet aanspoelen

1 like

Van jamecia zijn er ook een keer geen exen geweest

1 like

Shani is die bolle Belg die altijd boos is
Jorney is de blonde minder gelukte Yolanthe
Lesley is een queen die geen fuck geeft
Gloria is het andere meisje, maar is nooit in beeld en heeft geen verhaallijn

En dan komen
imke met de intense lippen en heftige wenkies
En sem, die mouwen aan haar bikini heeft

22 likes

Die mouwen zitten los van de bikini zelfs. Misschien zijn het stiekem fashion zwembandjes.

7 likes

Ik snap die bikini’s dit seizoen echt niet. Die gekke van Sem met die losse mouwtjes, maar ook die bikini’s met intentionele underboob. Ik dacht dat underboob altijd per ongeluk was. Mss word ik oud.

11 likes

Ooh mag ik je introduceren in wondere wereld van fashionnova bikini’s… Discover Swimsuits - Affordable & Flattering Women's Swimwear | Fashion Nova. Vriendin van mij stuurt af en toe linkjes door(want wij zijn zeker te oud), als je al een beweging maakt bij sommige valt alles er al aan alle kanten uit :rofl:
Die mouwen, ze zaten vast met een klein lusje maar als je teveel beweegt is het zo kapot. Sowieso is het onhandig, je kan nauwelijks je armen omhoog doen

Moet het gewoon delen : wat zal je hier rare witte strepen van krijgen na een beetje zonnen

Ja, kan ook

5 likes

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om al deze prachtige creaties :laughing:

Nee underboob is toch echt een ding tegenwoordig. Is sexy ofzo. Ik denk vooral de hele tijd “je tiet valt er uuuuuiiiitttttt”

2 likes

Ja ik zou ook bang zijn om te bewegen met zo’n ding aan want dan valt alles er zo uit

Als je in het zwembad springt vliegen ze er al uit.

1 like

Het is de terrortablet en al zijn terrorpersonages

1 like