Ex on the Beach Double Dutch

Kon niet maar ik moest wel een beetje om deze scheldpartij lachen

3 likes

Ik vind dat ergens niet helemaal hetzelfde… want wil jorney eigenlijk wel wat met hem? Dat is me niet echt duidelijk. Terwijl dat bij sem wel echt het geval is

1 like

Heb gewoon een half uur de hik gehad omdat ik zo hard moest lachen dat ze bij een huilende Sem, die getroost werd door Jorney, :musical_note:En mama zei: er zullen altijd sletten zijn :musical_note: hadden geëdit

8 likes

Is sander 12 ofzo dat hij jurney op dr reet slaat en dan doet alsof het iemand anders is :joy::joy:

1 like

Ik had Shani echt allang op haar muil geslagen als ik in die villa zat.

Kijken jullie ook Meekijken Met…? Lesley was net aan de beurt en blijkbaar deelt ze sekspartners met haar gay best friend. :grimacing:
Ieder z’n ding, maar dat zou ik echt niet kunnen.

Haha ik was zo in de war, dat is een cover door Aafke Romeijn en als ik iemands muziek niet verwacht in een programma als EOTB :joy:

2 likes

Wow ik zie nu pas dat ze nog maar 20 is en dus even oud als ik :sweat_smile:

2 likes

Huh ik snap niet hoe haar lip is opgevuld. Op tv lijkt het alsof ze bijna geen ruimte heeft tussen lip en neus, maar aan deze foto te zien had ze dat wel. Is die ruimte dan door de filler opgeslurpt?

2 likes

Volgens mij draagt ze gewoon veel lippenstift en kleurt zie die ook buiten de lijntjes in

2 likes

Hier een wat natuurlijkere kleur, maar haar lippen zijn echt wel opgespoten

Ja sowieso fillers maar ook gebrek aan make-up skills :clown_face:

1 like

Ik zit nu terug te kijken, maar hoezo kan je na 2x seks (s avonds & s ochtends) zeggen dat je van iemand houdt. :exploding_head:

Ik moet bij de bovenlip/gebid van Sander een beetje aan een konijn denken. Misschien snapt iemand me :see_no_evil:

8 likes

Bedoel je Sem en Dusty? Want die kenden elkaar al hè

Maar die waren toch gewoon exen? Uit elkaar. Ik snap sowieso niet dat zij kan zeggen dat hij haar al vijf keer heeft gebroken. Dan Ben je zelf toch ook hardleers?

Heb net een mooie quote gehoord: jouw kut is als de schuifdeur bij de Carrefour. :joy:

7 likes

Maar zij had nog steeds gevoelens voor hem hè? Ze waren geloof ik zelfs nog een soort van samen toen hij naar EOTB kwam.

En ze is zeker hardleers, maar dit meisje is 20 hè.

Als je leraar of lerares zou worden, zou je toch 3 keer moeten nadenken voor je zo op tv gaat verschijnen… lijkt me echt niet handig voor je toekomstplannen

11 likes

Hahah die Sem gaat helemaal tekeer tegen Imke en Dusty. Zegt Shani vervolgens: ‘Ik snap niet dat je zo rustig kan blijven??’ Pfff. Snap wel dat zij best friends zijn, wat een types.

En hoezo neemt niemand het op voor Imke? Lesley, Keano en Dusty zouden toch elkaars back hebben, maar iedereen was stil.

4 likes

Ugh ik vind die Shani wel echt de huisdictator. Hoop dat iemand haar toch eens een muilpeer verkoopt. Echt jammer dat dit soort schreeuwbekken er altijd mee wegkomen.

En hoe hypocriet is zij. Eerst tekeer gaan tegen Lesley over Keanu en nu wel met Odim in bed gaan liggen.

6 likes