Ex on the Beach Double Dutch

Ik cringe nu al

2 likes

Nee dit was die gast die je halverwege de aflevering zo thuis klaar zag maken, die was veel te behaard voor Harrie. Ik denk dat Harrie helemaal niet komt :slightly_frowning_face:

Ieeeeww😂

2 likes

Ik ben vergeten te kijken, maar het lijkt alsof ik niks gemist heb :joy:

1 like

Haha ja ik vond het ook al opvallend, maar in het beginstukje van de volgende aflevering hoor je dat Sem met Sander heeft gezoend, dus wie weet.

2 likes

Imke doet toch Keanu en Dusty om en om

3 likes

Odim en Jurney hebben seks gehad, ze lijkt hem echt leuk te vinden. Odim is weggestuurd (was een superpower). Sander zijn ex is er en die van stash. En davey en shani hebben een relatie.

2 likes

Hmmmmm
In zijn instabio staat ook :palm_tree::shushing_face:
Nou ben benieuwd volgende week, zal wel weer een teleurstelling worden uiteindelijk :joy:

3 likes

Hahah dat dansje van de mannen :joy:
Verder blijft het echt zo heerlijk puberaal allemaal. Die meiden ook over de favo standjes en dat nadoen enz. Oh boy :sweat_smile:

2 likes

Het lijkt me wel lachen hoor, kom maar op met Harrie.

Ik kijk het trouwens steeds met mijn vriend en zijn enige commentaar gisteren was dat hij het haar van Sem altijd zo mooi vindt zitten :joy:

5 likes

Ik vind Sem haar haar ook heel mooi en ze heeft een mooi gezichtje

1 like

Dit zou ik echt heel grappig vinden :joy:

7 likes

Dat was toch een oude vent hahah

1 like

Omg hahaha dat zou wat zijn

2 likes

Ik dacht eigenlijk en nu gaan ze onthullen dat dit een nieuwe ex is net nadat ze al die moves hebben geleerd. Dus zou het leuk vinden als het echt zo is.

1 like

Zodra ze begint te praten is er bij wel een soort error.

2 likes

ik vind die shani zo irritant en hypocriet, zij zit op alle mogelijke manieren in mijn allergie :roll_eyes:

6 likes

Jaaaa echt een vervelend mens, volgensmij vind niemand haar daar ook echt aardig? tenminste zie op instagram wel echt een clubje van die meiden nu, daar zit ze niet bij geloof ik :joy:

2 likes

Jullie hebben me overtuigd, ik ga alles van dit seizoen nu terugkijken, nu al zin in

5 likes

OMG ik heb dit weekend EONB ontdekt en ik ben echt verslaafd.

Maar ik ben wel geschrokken over “Meekijken met”. Ik heb de aflvering gezien met Shari en haar ouders, en ik vond dit echt verontrustend. Haar vader heeft haar ingeschreven en hij zat gewoon te smirken en lachen toen ze iemand aan het afslaan was. En echt zo een goedkeurende blik. Vond dat echt bizar

5 likes