Sander, Sem en Shani. Alledrie met de S. Alle 3 moeten ze opbokken. Illuminati confirmed.
Gister moesten naar het strand Dusty, Davey en Danny. Daar zit ook wel een thema in
Oja
Eigenlijk wil ik ergens een melding maken van de agressie van Shani op tv. Ook in dat gezicht spugen, ik vind dat helemaal niet kunnen zo zonder straf. Straks denken jongeren dat dat normaal is
Dan heb je Brody en Yasmin nog niet meegemaakt je zou toch denken dat ze die agressieve mensen naar huis sturen
Zo ik kijk nu seizoen 5, die âAll starsâ editie en die Yasmin is daar echt compleet van t pad af. Niet normaalâŠ
Hahaha ja dat hele seizoen zat vol mensen met agressieproblemen, echt niet normaal
Denken jullie dat degene die je zag in het voorstukje voor volgende week Harrie is?
Ik snap dat gezeul met die matrassen en koffers niet. Is dit nou gewoon om de productiekosten laag te houden? We boeken een villa met een aantal kamers en de rest gaat op een pallet met matrasjes er op in de gang en keuken. Tuurlijk zorgt het voor drama, maar het is vooral gewoon kinderachtig,
Zit al een aantal afleveringen gebiologeerd te kijken naar Shani dâr wimpers en hoe zwaar ze wel niet zijn. Ze doet dâr ogen ook maar half open. Nu weet ik opeens waar ze mij aan doet denken.
Zelfs de kleding matcht, Janice van de Muppets.
Vooral voor de drama denk ik! Want zorgt voor ongelijkheid (sommige mensen hebben wel lekker een eigen kamer en bed, sommige niet) en dus meer drama. Denk dat ze echt nog wel meer slaapkamers hadden kunnen veroorloven maar dit is natuurlijk veel âleukerâ om te zien
Ik vond jurney niet leuk maar na deze aflevering is ze wel in mijn achting gestegen
En shani is een kutwijf
Ja same alleen vind het wel weer zwak dat ze alsnog bij Odim 't bed in kruipt
Odim!!! (of doe je het expres haha)
Maar ja idd
En ze zei ook dat het niks voorstelde en later zegt ze wel dat ze serieus was
Wow Ben helemaal trots op jurney dat ze dit gewoon gedaan heeft. In mijn ogen staat zij volledig in haar recht, het moet niet genormaliseerd zijn om ongevraagd aan iemands billen te zitten. Ik kan niet begrijpen waarom Iedereeen te doen heeft met Sander. Zijn ze allemaal vergeten hoe hij binnen kwam?
En natuurlijk moedig ik niet aan dat jurney is gaan slaan, maar van zichzelf afbijten
Haha oja kut
Dat idee had ik ook!
Die mannen zijn ook wel echt slappe zakken dit seizoen⊠staan er steeds maar een beetje dom bij te kijken als er wat gebeurd.
Vond ook raar dat de security zo laat pas ingreep bij dat van Shani en Lesley.
Ik zie Guido Weijers erin