Ex on the Beach Double Dutch

Jody Bernal

1 like

Hahaha zoveel namen :joy:
Op hoeveel personen kan iemand lijken? :laughing:

Ik zag juist Bas Muijs :joy:

16 likes

Ik zie alleen maar witte tanden, en verder lijken ze nagenoeg allemaal op elkaar. (Die mensen in EOTB dus).

3 likes

Die tanden van Dusty zijn anders hartstikke geel :grimacing:

12 likes

Nouja vergeleken bij die anderen wel ja. Vind zijn gebit er vooral wat onverzorgd uitzien, maar dat zou minder opvallen tussen al die lelijk perfecte prodent gebitten.

1 like

De man leek wat breder, al heeft Harrie ook niet stilgezeten qua trainen volgens mij. Ff insta loeren.

2 likes

Gloria zit elke aflevering er een beetje bij te chillen. Zij is ook wel een mood.

Shani doet mij denken aan deze pokemon
image

23 likes

Hahaha ja love Gloria, je ziet haar precies nergens en dan wel bij die tussenstukjes opeens ā€˜VANAVOND GAAN WE FEESTEEEEHHH’ gillen :joy: Heerljjk

11 likes

Geen harrie dus :frowning: wat een saaie kikker weer

Omg die nieuwe zat bij m’n vriend in ā€˜t voetbalteam vroeger 🄲 hahaha wtf

5 likes

Die danny is net alessio met zn gebrek aan intonatie

3 likes

Ik post hier alleen maar wat een kut power

1 like

Noooooo dit vind ik niet leuk! Stuur Danny weg…

7 likes

Snap echt niet dat hij voor Odim heeft gekozen??

4 likes

Ah nee dit vind ik jammer, Danny voegt zo weinig toe

2 likes

Hij is meer matties met Danny volgens mij (geen idee waarom, komt geen zinnig woord uit die vent)

1 like

Ik vind die Dion zo’n ontzettende sukkel, straalt toch helemaal niks uit? Zo sloom

Ik vind het jammer dat je die ene jongen van het begin zo weinig ziet! Ik weet niet eens z’n naam haha hij kwam als (een van de?) eerste

8 likes

Zagen jullie net hoe dusty achter Dion en Stash stond? Leek echt helemaal van de kaart :joy:

Huhhh, de presentator zei net dat Dusty en Imke samen waren ā€˜s nachts maar dat moet toch een fout zijn?