Jody Bernal
Hahaha zoveel namen
Op hoeveel personen kan iemand lijken?
Ik zie alleen maar witte tanden, en verder lijken ze nagenoeg allemaal op elkaar. (Die mensen in EOTB dus).
Die tanden van Dusty zijn anders hartstikke geel
Nouja vergeleken bij die anderen wel ja. Vind zijn gebit er vooral wat onverzorgd uitzien, maar dat zou minder opvallen tussen al die lelijk perfecte prodent gebitten.
De man leek wat breder, al heeft Harrie ook niet stilgezeten qua trainen volgens mij. Ff insta loeren.
Gloria zit elke aflevering er een beetje bij te chillen. Zij is ook wel een mood.
Shani doet mij denken aan deze pokemon
Hahaha ja love Gloria, je ziet haar precies nergens en dan wel bij die tussenstukjes opeens āVANAVOND GAAN WE FEESTEEEEHHHā gillen Heerljjk
Geen harrie dus wat een saaie kikker weer
Omg die nieuwe zat bij mān vriend in āt voetbalteam vroeger š„² hahaha wtf
Die danny is net alessio met zn gebrek aan intonatie
Ik post hier alleen maar wat een kut power
Noooooo dit vind ik niet leuk! Stuur Danny wegā¦
Snap echt niet dat hij voor Odim heeft gekozen??
Ah nee dit vind ik jammer, Danny voegt zo weinig toe
Hij is meer matties met Danny volgens mij (geen idee waarom, komt geen zinnig woord uit die vent)
Ik vind die Dion zoān ontzettende sukkel, straalt toch helemaal niks uit? Zo sloom
Ik vind het jammer dat je die ene jongen van het begin zo weinig ziet! Ik weet niet eens zān naam haha hij kwam als (een van de?) eerste
Zagen jullie net hoe dusty achter Dion en Stash stond? Leek echt helemaal van de kaart
Huhhh, de presentator zei net dat Dusty en Imke samen waren ās nachts maar dat moet toch een fout zijn?