Zo wat ziet imke eruit in dit ‘meekijken met’
Ze heeft het ook alleen over zichzelf terwijl het nu even om Gloria gaat
Jeezus wat is die Isidora een chagerijnig, vreugdeloos mens.
De lippen van gullusen zien eruit alsof er een wesp in heeft gestoken man man man
Zag ik nou in het voorstukje nog een ex, voor de laatste paar uur daar?
Ja was vorig jaar ook volgens mij. Maar die laatste mensen vergeet ik nu al telkens, die voegen echt niks meer toe.
Dat gifje
Ooohh dat hoofd van die Dion, ik vind hem zoooo eng🥲😶
Wat vind ik die Dusty een walgelijk manipulatief ventje zeg, gatver. Zo goed dat Sem geen zin had om met hem ‘te knuffelen’ en het op die manier weer goed te maken, kan gewoon echt niet dit omg.
Hij doet me aan iemand denken en ik dacht dat het Bear was (van de UK eotb) maar nu weet ik het toch niet meer zeker haha
Ja dacht ik ook, totdat ze weer zei ‘misschien straks’
Is Gloria de enige waar geen ex van is gekomen? Van de beginners dan
Van Danny ook niet dacht ik?
Haar functie in dit seizoen ontgaat mij ook echt totaal, ze hebben haar echt zero screentime gegeven. Jammer dat dat precies weer bij een donker persoon gebeurt, en Odim die naar huis moest halverwege daarbij opgeteld.
Dit programma draait echt om de blonde lipfillers en gespierde blanke gel mannetjes.
Jawel toch maar die was toch weer naar huis gestuurd? Of ben ik nu in de war met een ander seizoen?
Haha ik denk het, alleen odim is naar huis gestuurd toch dit seizoen?
Vorig jaar moest Olivia naar huis maar die kwam ook weer terug.
Oh nee klopt volgens mij was het bij een Amerikaanse versie… haha
Hoe zijn die Amerikaanse en Engelse varianten trouwens? Ik stel me zo voor dat een Amerikaanse versie lijkt op Kabouter Plop vergeleken met onze schaamteloze standaard lol.
De Amerikaanse is een beetje anders, ze doen daar elke week een ‘crush ceremonie’ en kunnen zo mensen wegsturen of net erin houden en het ging daar (als ik me het goed herinner) iets meer om liefde te vinden. Ze moeten ook regelmatig naar een kamer waar de tablet dan exen in de ander’s telefoon laat kijken of geheime beelden laat zien, dat soort dingen voor extra spanning ofzo.
De Engelse is ongeveer hetzelfde als de double dutch versie