Ex on the Beach Double Dutch

Hahaha ja, mijn vriend herkende hem gewoon meteen door die aparte manier van praten :joy:

Denk eerder dat hij coach/bekend wil worden op tv dan echt de liefde wilt vinden haha

3 likes

OERMAN hakan VERWENT :face_vomiting::face_vomiting:

4 likes

Ik schrik me toch altijd een partij als ik de instagram accounts die van de ( vrouwelijke ) deelnemers.

Die lijken daar echt totaal niet op ! Toch wel het bewijs dat instagram fake is.

Haha die nieuwe knul denkt echt dat ie heel wat is
Ook zo’n serieus verhaal over die scooter haha hooeee oud ben je (ja ok, 19)

1 like

Die nieuwe wat een sukkel. Maarja hij is pas 19…

Wtf is er mis met Dusty zeg?? Wat een idioot

3 likes

Die kneus laat z’n ware aard zien en iedereen wordt hem zat. Zou ook tijd worden

1 like

Ja ik hoop ook echt dat iedereen hem nu uitkotst, was echt niet normaal hoe hij shani bij haar nek(?) duwde

Toen Davey op hem afstormde riep ik KILL HEM :joy:

Gelukkig kwam Davey voor zijn vriendin op, sinds Shani met Davey is is ze veel menselijker. Ze gaf RObin een handdoek en kwam nu op een goede manier voor Sem op.

1 like

Ik heb echt met open mond zitten kijken net; zo triest hoe Dusty is want uiteindelijk draait het alleen maar om seks, die 100 halen, etc.? Gadverdamme

Goed dat de rest het ook ziet/gaat zien, eindelijk kiest ook Shani niet meer blind zijn kant. En Robin is echt m’n favoriet, hij spreekt zich uit maar blijft altijd de meest volwassene van het stel

4 likes

Huh is dit de laatste aflevering? Volgende week is de reünie al

WAAROM wordt Dusty niet uit het programma gezet??? Hij kneep net gewoon Davey zijn keel dicht?!

5 likes

Ligt het aan mij of zijn er zoveel meer mannen dan vrouwen?

Wat een maffe combi voor die hel date

1 like

Ik kan het echt niet serieus nemen als iemand zegt intelligent en slim te zijn en dan mee doet met eotb :joy:

8 likes

Die is bij dezelfde lippendokter als Imke geweest zo te zien :sweat_smile:

5 likes

Ik vind Dusty echt een gevaarlijke manipulator, steeds erg bezig zijn met wat de groep van hem vindt en dat continue snitchen.

Jurney die lijkt veel losser nu Odim er niet meer is, eerst bij Keanu liggen en Dusty gaf haar een kus op haar mond en ze werd niet boos en nu zoenen met?

1 like

Met Danny :astonished:

1 like

Oke deze aflevering. Constant dacht ik heh wat gebeurd er :joy:

2 likes