Ex on the Beach Double Dutch

Geloof niet dat het in Nederlandse huwelijken zit maar moet je voorstellen dat " If anyone has any objections speak now or forever hold your peace’ uitgesproken is: Shani zal zich omdraaien en de hele zaal boos aankijken en beginnen te vloeken en dreigen wat ze gaat doen als iemand iets zegt.

2 likes

Dat tweede deel van de reünie, zo awkward met Danny en Sander. Ze werden zo ongelooflijk rood toen Lesley vertelde dat ze seks met hen heeft gehad. Zo triest die mannen.

3 likes

Zij owned die mannetjes stuk voor stuk whaha.

10 likes

Hebben jullie op insta gezien dat Dusty een Dustycream gaat uitbrengen? :joy: Hij heeft nog niet gezegd wat voor product het wordt. Ik zet mn geld op glijmiddel.

1 like

:face_vomiting: :exploding_head: wie wilt dat nou

1 like

In ieder geval 100 meiden…

98 toch? :wink:

Bij de reünie zat hij inmiddels op 108 :exploding_head:

1 like

Het enige wat ik vies vind aan Dusty is dat hij meisjes met loze woorden in bed lult.

3 likes

Heb dit lopen bingen maar… vond de eerdere “casts” vermakelijker?
Net ook de reünie gekeken maar is Danny met Gulesun (sorry missh schrijf ik haar naam niet goed)? Sophie vroeg er niet op door. Sowieso raar dat ze zoveel (en ook best sturend) ah woord was

2 likes

Dit verbaasd mij helemaal niks. Ik kreeg al zulke rare vibes toen hij Odim naar huis stuurde

7 likes

Ja er waren latere stories hierover, en kennelijk probeert Hakan hem heel erg uit te dagen voor een boxing match. Ze waren eerst gewoon nog goed met elkaar, aldus Sander

Jezus stop ze in een dierentuin tussen de borstkloppers.

Whahaha, ik zie het al helemaal voor me.

“JA TANTE MARJAN, U KUNT WEL ZO GROOT PRATEN, MAAR UW HUWELIJK DUURDE ANDERS OOK NIET LANG HE?! EN OOM FRANCOIS, IK ZOU OOK LELIJK DOEN ALS MIJN VROUW MIJ VERLATEN HAD” :joy:

2 likes

Odim en Jorney zijn ook weer uit elkaar zag ik net via insta. Filmpje van Jorney was het, via fawry

1 like

:joy: je verwacht het niet met zulke deelnemers

13 likes

Ja wat een drama!! Blijkbaar woonde Odim ook al bij haar of waren ze aan het verhuizen?
Misschien is Danny nog single :rofl:

Ik zie dat ook niet gebeuren haha voor vast dan… :rofl:

Jorney is echt de ergste van allemaal, ze doet alsof ze de heilige maagd Maria is en is heel judgy, maar haar acties spreken haar woorden tegen. Je doet ten eerste al niet mee aan zo’n programma als je het hele ‘respect blabla’ verhaal ophangt, maar in het programma zelf is ze ook meerdere keren door haar eigen mand gevallen.

17 likes