Waar blijft trouwens de bro-code van Danny naar Odim toe
Hahahahaha Dion die dat meisje aan t troosten is en dan uit t niets vraagt: zijn je tieten trouwens echt?
Die Dion heeft echt geen hersencellen
Begon het later ofzo? We kunnen het niet vinden in de ziggo app
Ik vind Jurney best wel apart, ze zitten daar twee weken? En in die twee weken wordt ze verliefd om twee jongens? Maar ze zegt wel dat ze heel moeilijk verliefd kan worden. Nu heeft ze volgens mij een relatie met Odim maar zou Odim dit allemaal weten met Danny?
Heh komt er nu nog iemand voor de laatste 5 minuten van dit seizoen
Hahaha jeffrey is zo rood als een kreeft
Hahaha hoe ongemakkelijk deze shots met alle combinaties op het einde
Ahh wel leuk, Robin en Shirley.
Omg brody is back
Haha die grap over de koikarpers van Stash
Harry zou toch ook nog komen?
Deze mannen zijn wel echt een ander level vrouwonvriendelijk. Voor het eerst dat Koen ook meisjes gaat verdedigen. Dat was bij Dusty en Keanu niet zo. Echt een nare groep zeg
Wow de reunie is best hefitg, goed dat Shani wordt aangepakt. Echt raar hoe haar gedachtegang is met de vrouw de schuld geven en tegen Dusty zeggen dat het niet zijn schuld is maar Imke haar schuld. Gelukkig zei Dusty dat het 100% zijn schuld was.
Ik vind Sophie echt heel leuk zo, Koen zit er maar een beetje als een lulletje rozenwater bij haha.
Irriteer me echt kapot aan Shani bij deze reünie, ze snapt het nog steeds niet.
Goed dat Sophie ze aanpakt
Ja ze praat haar gedrag nog steeds goed en baalt denk ik dat ze eindelijk tegengas krijgt. Het schijnt dat Davey vreemd gaat al met zijn ex Destiny
Was gewoon voorbestemd
Jeffrey komt uit zeeland haha ik ga stuk, ik hoor dat direct aan zn manier van praten