Ze is ook alweer samen met Odim aan de stories te zien
Pffff… je houdt het niet meer bij zo haha
Denken jullie dat Shani dit expres deed en niet terugvocht omdat Lesley eindelijk voor zichzelf opkwam?
Wat expres doet? Doel je op de laatste 20 sec?
En meine gute wat een saaaaaai filmpje.
Ja, iets van glas/steen in haar gezicht gooien
Mwoa niet terug vocht… Het filmpje stopte wanneer Shani Lesley greep.
Jammer van Lesley, ze heeft zich altijd groter gehouden, volwassener en nu verlaagt ze zich op deze manier door hier aan mee te doen.
Je ziet toch niet alles, er wordt midden in geknipt?
Ik weet niet of het al gezegd is hier, maar dusty zijn ‘nieuwe’ dustycream wordt dus een zonnebrandcreme? Vind het een beetje raar, hij was toch niet overmatig aan het tannen dit seizoen of heb ik dat gewoon verdrongen
Rectificatie: het in zonnebrand olie dus de benaming ‘cream’ slaat dus ook nergens op
Ik dacht het glijmiddel ofzo zou worden, dus dan vind ik dit nog best oké haha. Maar wie gaat dit nou kopen?
Jaa zo iets had ik ook gedacht, vind zonnebrandolie niet echt bij z’n image passen. Zit ook helemaal geen factor in dus het is gewoon troep als ik het zo zie
Hij moet het nu wel snel gaan uitbrengen want zijn momentum is echt bijna weg
Ik word nog steeds misselijk van de term dusty cream.
Dat die jongen maar heel snel in de vergetelheid mag raken
En echt een mega rip off van Bali Body, die verpakking
Vind het wel treffend dat op zijn marketing foto’s het juist super bewolkt is.
Sowieso de foto, was er nou echt geen foto waar die 2de meid van rechts d’r ogen open had.
Ja indd hahaha gewoon echt gejat
Hahah die foto idd. Maar wie gaat dit ook kopen? Het is een zonnebrand-olie maar er zit geen factor in dus je moet wel nog iets met factor gebruiken. Oftewel het doet precies niks? Alleen zorgen dat je levend gebraden wordt als je geen factor gebruikt?
Dat is ook weer zo ja helaas
Nog erger: entrepreneur
Haarlemmer bruin dus