Sophie kijkt de hele tijd in de camera, zo ongemakkelijk
Shit die Danny die ontkent seks te hebben gehad met Lesley
Deze reunie is echt juicy en Sophie doet het goed, ze vraagt gewoon door
Die mannen lijken qua uiterlijk echt allemaal zo erg op elkaar. Kan ze amper uit elkaar houden
Hehh, reünie? Die kwam toch pas volgende week haha!
Nee om 23:00 op mtv gister
Wat irritant dat die reünie nergens terug te kijken is
Komt denk ik morgen op Videoland samen met de aflevering van gisteren
Maar even, moesten jullie niet heel hard lachen toen Hakan in dat speedo’tje naar buiten kwam en door iedereen werd uitgelachen? Turkish delight
En Sem met: wat is paelalala?
Huh wat heb ik gemist?
Is dit alles? Of is er nog een deel 2
Er zouden beruchte feestjes bij Sander thuis zijn geweest en Lesley zou met Danny en Sander naar bed zijn geweest. Sander geeft dat toe, maar Danny loopt het glashard te ontkennen. Waarop Lesley zegt zal ik iedereen de screenshots laten zien waar in jij vraagt het geheim te houden.
Denk nog een deel 2 gezien het open einde haha
Meestal zijn er wel een paar van die hoe is het nu met… afleveringen. Dus sowieso wel een deel 2 want heel veel dingen niet behandeld zoals Jørney en Odim. Misschien nog wel meer dan alleen een deel 2.
Dusty zegt hier dat hij Lesley wilde doen voordat Sem zou komen, omdat hij door haar werd gecockblockt. Maar weten de deelnemers dan van tevoren al welke exen er komen?
Ik denk dat ze wel een lijst met exen moeten opgeven oid. Dus wellicht had hij wel een sterk vermoeden.
Vraag me vooral af waarom Gloria mee deed, er kwam ook niemand voor haar langs. Zouden haar exen niet willen komen ofzo?
Jørney en Odim hebbeen wel een relatie nu zag ik!
Ze zeggen van niet, maar bij hun aanmelding moeten ze wel exen doorgeven die evt mee willen doen en die worden dan door de productie uitgenodigd. Ik denk dat hij Sem heeft opgegeven en een vermoeden had dat zij zou komen want zij was natuurlijk helemaal verliefd op hem.
Maar dan geef je iemand toch gewoon niet op als je echt niet wil dat hij komt? Ik zou denk ik ook alleen een lijstje met leuke exen opsturen