Ex on the Beach Double Dutch

Sonny heeft op insta bevestigd dat dusty een ongeluk heeft gehad en vecht voor zijn leven.

Ben nu wel benieuwd eigenlijk wat er precies gebeurd is en of hij dus zelf op de scooter reed.

Op zo een roddel insta stond een artikeltje van de Zandvoortse courant en daar spraken ze over een eenzijdig ongeval en ‘scooterrijder’, dus ik vermoed dat hij zelf reed…

Ja ik zat op het strand met vriendinnen. Kwam Sonny opeens naar ons toegelopen en nodigde ons uit voor een feestje in de duinen.

4 likes

Ja was wel lachen. Maar beetje een gek clubje
Heb het idee dat hij echt allemaal random mensen had uitgenodigd op het strand.
Later met mensen van de camping maar een eigen feestje gebouwd.

1 like

Wat zei je toen? Dat dat niet jouw purpoos was?

26 likes

Dusty is nu naar een revalidatiecentrum en blijkbaar gaat het steeds beter maar de foto’s die de familie (?) nu deelt vind ik echt heel onnodig, hij ziet er daarop echt niet goed uit en ook niet alsof ie zelf al iets kan uitbrengen ofzo, vind het wat zielig. Een gewoon geschreven statement leek me hierbij veel beter

2 likes

Ik schrok ook enorm! Hij lijkt inderdaad nogal van de kaart, maar misschien alles om geen volgers te verliezen? Zag ook al berichtjes over dustycream…

1 like

Dat hier nog niks gepost is :scream:
In juni komt er weer een nieuw seizoen op! Zin in alle dramaaaa

Insert tablet alarm :rotating_light:

17 likes

Zin innn

5 likes

Joe joe

8 likes

Ah heerlijk, weer 8 unieke, authentieke deelnemers :stuck_out_tongue_winking_eye: :joy:
Zo’n zin in deze trainwreck van een show, kan niet wachten

11 likes

Volgens de juicechannels is Harrie ook gespot tijdens de opnames.

Was het niet zo dat ze dat vorig jaar ook zeiden en dat hij uiteindelijk nooit kwam? Ik hoop vooral dat Elodie terugkomt!

3 likes

Eén van de deelneemsters is goed bevriend met een familielid van mij, ik ben dus dubbel benieuwd dit seizoen😁

6 likes

“Jennifer studeert communicatie, toch vindt ze het wel moeilijk om over haar emoties te kunnen communiceren.”
Ah ja dat is inderdaad precies wat je hoort te leren op die studie.

9 likes

Hahahaha never forget dat er uit een beroepentest ooit een hele waslijst aan onzin kwam (rockacademie op 1 terwijl ik niet muzikaal ben, docent natuurkunde terwijl ik geen kont van dat vak begreep), waaronder communicatie. De decaan zei toen tegen me dat dat niets voor mij was, want daar was ik te stil voor. Ja vriend want daar moet je 4 jaar lang over koetjes en kalfjes praten en dan krijg je een diploma :smiling_face_with_tear:

Wanneer begint eotb trouwens?

2 likes

Dankzij zijn Braziliaanse roots spreekt hij Spaans en Portugees, maar monogamie is een lastig woord in alle talen voor Joao.

:joy: :joy: :joy:

12 likes

Oh zoveel zin in, laatst het vorige seizoen even nog een keer gebinged maar ben toe aan wat nieuws.

4 likes

12 juni!

1 like

Voor de geïnteresseerden:

Interview met Odim en jurney

3 likes