Door wat ik van hem gezien heb kan ik alleen maar denken dat hij de ruzie is begonnen
Hahahaha neeeee wat een amateuristische foto’s. Lekker seksistisch ook trouwens, maar goed van Dusty kan je ook niet anders verwachten
My godddd en ze zijn dus ook ‘on a break’
Jup… Odim schijnt heel vaak vreemd (te zijn) (ge)gaan
Daar gaat je belerende speech richting Lesley over seks etiquette.
Huh maar is zij echt zwanger geraakt tijdens het verblijf daar dan? Dat is toch al langer geleden?
De opnames waren in februari, dus zal niet heel kort daarna geweest zijn. Of misschien wel daar, Who knows.
A tale as old as time. Daarom neem ik mensen die altijd zo hard gillen over hun principes nooit serieus. Als je echt bent wat je zegt dat je bent, hoef je nooit iemand te overtuigen, omdat jouw daden dat al voor je doen.
Ze is blijkbaar al 17 weken zwanger. Dan zou het dus begin maart verwekt zijn? Weet iemand wanneer de opnames precies zijn geweest?
Februari
Dusty zou zwaargewond zijn geraakt bij een scooter ongeluk? (Juicechannel)
O wat heftig! Verder nog niks over gehoord maar die hebben het wel vaak goed…
Het is een nieuwsartikel waarin staat dat omstanders de man herkenden als deelnemer van eotb en de man had een blauw broekje aan en dat had dusty op zn stories ook. Dus het is niet echt ‘officieel’ maar wel zeer waarschijnlijk
Volgens stories had hij ook behoorlijk wat gedronken voordat hij op die scooter ging zitten…
Er zat ook een meid achterop las ik?
Heftig. Maar hij zat dus niet zelf op de scooter? Omdat er in het nieuwsbericht staan ‘eenzijdig scooter ongeluk’ ?
Ja precies maar hij had sowieso te veel gedronken om te mogen rijden want dat zie je in de insta stories. Dus dat bericht hierboven is een beetje raar.
Hoop dat hij er weer bovenop komt.
Je ziet hem drinken op z’n story’s eerder die dag dus hij had sowieso iets op. Wel heftig hoor, hoop dat ie er uiteindelijk nog goed vanaf komt!
Ik was gisteren op datzelfde feestje
Hij was echt niet helder
Alsnog vet kut natuurlijk