Of het waren verstandige exen
Zit nu die reunie te kijken maar die Koen zit er toch echt bij voor niks? Man, manā¦ik vind het zoān rare, onsympathieke gast.
Lesley is echt mān favo EOTB deelneemster ooit, heerlijk hoe zij is.
Ik vind stash echt geweldig hahaha, zo droog die chick
Ja zij is ook echt leuk!!!
Misschien dachten de makers dat er een verhaallijn zou ontstaan tussen Gloria en Odim, maar aangezien dat niet gebeurde het geen drama op zou leveren als een ex van Gloria zou komen.
Gloria gaf aan op donkere mannen te vallen.
Shani en Davey zijn verloofd
Hilarische meid is die Shani toch hƩ
Jeetje nu al zoveel moeite doen om ārelevantā te blijven
š„²
Geloof niet dat het in Nederlandse huwelijken zit maar moet je voorstellen dat " If anyone has any objections speak now or forever hold your peaceā uitgesproken is: Shani zal zich omdraaien en de hele zaal boos aankijken en beginnen te vloeken en dreigen wat ze gaat doen als iemand iets zegt.
Dat tweede deel van de reünie, zo awkward met Danny en Sander. Ze werden zo ongelooflijk rood toen Lesley vertelde dat ze seks met hen heeft gehad. Zo triest die mannen.
Zij owned die mannetjes stuk voor stuk whaha.
Hebben jullie op insta gezien dat Dusty een Dustycream gaat uitbrengen? Hij heeft nog niet gezegd wat voor product het wordt. Ik zet mn geld op glijmiddel.
wie wilt dat nou
In ieder geval 100 meidenā¦
98 toch?
Bij de reünie zat hij inmiddels op 108
Het enige wat ik vies vind aan Dusty is dat hij meisjes met loze woorden in bed lult.