Ze posten helaas niet echt “real life” beelden. Dus geen idee haha!
Shady
Ik heb ook weer gekeken en wat een types weer haha, wordt weer lekker veel drama en sensa hoop ik!!! Vond die eerste jongen eigenlijk helemaal niet verkeerd, vooral toen 'ie een pet droeg maar hij moet wel z’n mond houden. Of is dit eerder een biecht? Hahaha
Ik heb de aflevering afgezet, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik mezelf misschien te oud vind worden voor deze ordinaire bende .
Waar kijkt iedereen? Ik dacht pas vanaf 14 juni
Mtv! Op zondag
Nee vooral met dat petje ja. Maar dat accent is wel heavy
Echt ik houd zo van dit programma he hahahha. Vunzige voorstelstukjes, mannen die tegen hun piemel praten
Genieten weer
Heb net ook echt genoten, wat een slecht programma. Alleen die ruzies vind ik wel te idioot
Hahaha ja sws selecteren ze op heethoofden, niet normaal hoe snel ze ontploffen
Ik was bezig met het vorige seizoen kijken (nooit eerder dit gekeken) maar denk dat ik gewoon begin met het nieuwe seizoen nu. Kan ik tenminste meepraten haha, maakt het wel leuker.
Deze is maar 1 per week, dinsdag/zondag pas een nieuwe.
Oude seizoenen kan je lekker bingen
Ik vind 1 aflevering per week wel voldoende eigenlijk haha.
Wat rustig hier. Heeft nog niemand gekeken gisteravond? Ik ga het nu terugkijken
Ik volg het via Videoland en daar staat het morgen pas op, wellicht dat dat voor meer mensen geldt haha
Je kan het ook via de site van MTV kijken. Daar staat het vandaag al op
Kijk normaal altijd, maar vind het nu zoooo plat en ordinair geworden. Lijkt nog erger dan voorheen…
Zij heeft gewoon zulke grote nepwimpers op dat het lijkt alsof ze permanent haar ogen dicht heeft
@Blush ja het is wel ordinair. Maar dat was het volgens mij altijd wel. Ook de vorige 2/3 seizoenen. Vind het wel grappig om naar te kijken haha