Oh ik dacht al dat ik dr van ergens kende!
Ik vind sommige kandidaten ook zo jong lijken. Die nieuwe Randy ook weer, lijkt wel 16 joh. En Nick is ook al zoân babyface.
Die Lynn ken ik ook ergens van
Contouren ging niet helemaal goed bij Lynnđ
Heerlijk dat luca is weggestuurd.
Blij dat die Tjeutsch(?) weg is, wat een irritant typetje was dat zeg. Die ex van Stevie (Randy heet ie volgens mij?) lijkt trouwens echt 18 ofzo? Echt nog zoân jongetje. Ik vind het tot nu toe wel een beetje saai en vond die power dat 3 mannen weg moesten worden gestuurd echt lame as fuck. Hopelijk komt er nog een beetje leven in de brouwerij!
Ik heb dit oooook
Super natuurlijk lookje toch?
Ik ook! Het programma heeft ĂŒberhaupt nooit niveau gehad maar soms had je oprecht wel beef omdat mensen daadwerkelijk nog wel feelings hadden. Nu zijn âexenâ al mensen waarmee ze gezoend hebben en willen ze gewoon zoveel mogelijk neuken en komen ze alleen voor lust. Ik denk dus niet zo zeer dat we te oud zijn, maar het programma is gewoon nog slechter geworden
In de eerdere seizoenen waren er voor mijn gevoel ook meer mensen die nog enigszins normaal/relatable waren en dat maakte het ook wel leuker om te kijken. Nu is vrijwel iedereen gewoon psycho.
Dat van zoveel mogelijk kunnen seksen is ook echt onderdeel van het programma volgens mij. Denk aan Harrie, de tweeling kon er ook wat van, Dusty en Leslie etc. Van eerdere seizoenen weet ik de namen niet meer Maar heb niet het idee dat het nu heel anders is dan âvroegerâ. En er komen ook wel relaties uit voort. Shani is volgens mij nog steeds samen met Davey?
En psychoâs zaten er ook altijd wel tussen. Jasmin bijvoorbeeld, Sander, Elodie met haar gepis in die koffer
Dat seizoen (All Stars) met Elodie, Yasmine, Harrie etc was echt het beste seizoen ever. Echt de ultieme trash tv Het is nu gewoon niet meer hetzelfde haha
Ja ik heb ook niet het idee dat het qua types nu heel anders is dan een paar jaar geleden. Misschien valt het meer op omdat wij zelf ouder worden?
@MeGusta ik was dit net aan het typen, dat was echt een top seizoen
Hahaha ja echt! Heerlijke guilty pleasure tv
Vergeet Lisa niet!
Voor wie meer trash tv met Lisa wil is de docuserie âOh wat een stelâ van de NPO ook een aanrader
Eens, het valt gewoon tegen vergeleken met dat seizoen hahahha, te weinig herres nu
âIK VRAAG HET TOCH AAN JOUHOUUUUUWâ
Classic.
Die fake reacties als de tablet afgaat, ik cringe elke keeeeer