Iemand die weet waar ik aflevering kan kijken? De service is unavailable op de website van mtv
Het komt morgen op videoland
Maar ik wil NU kijken. Ik snap die vertraging niet
Ja jammer want ze hebben natuurlijk het liefst dat je wel op de mtv site kijkt maar dan moet ie het wel doen
Ik heb echt ondertiteling nodig voor die Dylan, echt niet te verstaan. Al denk ik niet dat ik intelligente uitspraken mis
Wat een rustige eerste aflevering zonder ruzie enzo haha
Hoop eigenlijk dat ze van het commentaar bij voorgaande seizoenen geleerd hebben en agressie wat meer uit de weg gaan!
Idd geen fysieke agressie maar ik wil dat ze elkaar wel verbaal kapot roasten want daar kijk ik voor hoor.
Ik ga helemaal stuk om Dylan. Een goei balkon ik zou mn eten skippen om te poepân. Ik vind het echt prachtig
Ik vond het verder echt extreem saai
Mijngoddddd die gast die steeds praat over zân geslachtsdeel en die junior noemt. Wat een kwal
Die gast zet zichzelf echt voor lul. Ook telkens die broek zo opzij en dan als een kleuter tegen zijn pielie praten
Waarom zijn die meiden zo zwak? Janey was geirriteerd dat hij zo stoer aan het praten was en 1 min later duiken ze het bed samen in?
Zou die Joey aan de anabolen zitten? Echt totaal niet aantrekkelijk die (neppe) spieren.
Zullen we bodyshamen/judgen over een lichaam gewoon niet doen hier
Wat wordt er geshamed dan? Zeggen dat je iets niet aantrekkelijk vindt is toch niet meteen bodyshamen. Of het nodig is om te zeggen is wat anders.
Maar het doel van @Cookiess is toch niet om die jongen belachelijk te maken? Dan had er wel iets gestaan van o mijn God hij ziet er echt uit als een debiel met die spieren zo fucking nep ga allemaal kijken.
Ik ben het natuurlijk met je eens dat bodyshamen absoluut niet goed is, maar zeggen dat je iets niet aantrekkelijk vindt, vind ik wat anders.
Haal spieren weg en vul iets anders in. Blijft bodyshaming.
We hoeven toch geen hele discussie aan te gaan over dat ik het woord bodyshaming gebruik. Dan pas ik mijn berichtje wel aan als je dat blijer maakt.
Oké
@Luzarl haha rustig maar, zal me worst wezen en word er zeker niet blijer van maar als jij wat schrijft, mag ik het er toch ook niet mee eens zijn. Let it go.
Ik ben rustig hoor. Jij spreekt me er in eerste instantie op aan toch. Kan je het ook zelf laten gaan