Ex on the Beach Double Dutch

Haha wat

3 likes

Verkeerde topic :joy:

1 like

Ik zat al te zoeken naar een soort cryptische boodschap :joy:

1 like

Ik zou op de middelbare school zoooo bang zijn voor Ayleen en Romee

23 likes

Ik zou nog steeds bang zijn, één verkeerde blik en die meterlange nagels zitten in je oogbal

5 likes

Dit seizoen had eigenlijk een Lesley nodig

7 likes

Ah, ik vond Stevie wel de Lesley een beetje? Sex positive en geen drama maken

6 likes

Ze kwam alleen amper in beeld. Die achterlijke drama verhaallijn van Luca kwam alleen in beeld.

5 likes

Ja dat is waar. Romee die drama maakte, Stevie die geen drama maakte toen Ivory met de nieuwe ex ging. Geniaal, zo’n chiller. En samen in die tussenstukjes met Jennifer en haar poort, top.

9 likes

Love Stevie en Jennifer mijn favoriete EOTBDD koppel :heart_eyes:

10 likes

Nee maar Lesley pikte de bullshit van die anderen dames niet. En lesley was wel wat meer uitgesproken dan Stevie. Maar wel een vergelijkbare sex positive vibe ja!

1 like

Gisteravond was de reunie op tv. Ik vond het echt een hele rare reunie?
Er werd de hele tijd drama gemaakt, maar er werd maar zelden iets duidelijk over de oorzaak etc… Ook maar halve verhalen die verteld leken te worden? Ik had echt het idee alsof ik maar een halve aflevering heb gezien of iets gemist heb. Hadden anderen dit ook?

Ja Channah ging niet doorvragen. Harry deed het hele seizoen al uit de hoogte alsof hij beter is dan de rest. Vond het dus te verwachten dat hij direct uit de snapchatgroep is geweest. Ik ben blij dat de vrouwen dit keer wel voor zichzelf opkwamen: anne kwam voor zich op bij Harry en Ayleen vertelde ook eerlijk wat Joao had gedaan. De mannen hebben zichzelf van een hele slechte kant laten zien

• Samir filmt dat een vrouw hem pijpt en stuurt dat naar de snapchatgroep, waarschijnlijk zonder toestemming. Goed van Stevie dat ze dat zei: heeft het meisje hier wel toestemming voor gegeven
  • blijkbaar had Tsueshe het gezellig met Jennifer maar op tv deed hij alsof zij ‘vies’ was en daarom niks met haar wil. Omdat ze met rappers omging. Vond het heel denigrerend en vrouwonvriendelijk en goed dat Stevie voor haar opkwam
  • Luca was heel erg aan het stoken en Harry heeft denk ik niet met Yanna gezoend maar daardoor ging het op tv uit.
  • Tof dat Samir opkwam voor Lars toen Luca hem aanviel
2 likes

Zelfs de reunie is een grote vechtpartij

1 like

Ja ik ben aan het kijken en het is zo slecht haha. Ik denk dat het budget ook niet zo graat was

2 likes

Blijkbaar is jurney al 20 weken zwanger van haar 2e kindje. Stiekem heel benieuwd wie de vader is

1 like

Toe aan een nieuw seizoen!!!

3 likes

Ik zat toevallig vandaag te kijken wanneer er een nieuw seizoen komt. Had in mn hoofd deze maand, maar blijkbaar is t ergens in maart/april. Nog ff geduld dus :sweat_smile:

1 like

Ik dacht: wanneer gaat EOTB eigenlijk weer van start?
Net ff opgezocht en blijkbaar 14 mei dus :grin::partying_face:

9 likes

Ahhh beter even goede drama na al deze saaie seizoenen van The Bachelorette en TI

4 likes