Ex on the Beach Double Dutch

Ben nu begonnen met kijken, nu aflevering 2. Wat ik altijd zo grappig vind is als er dan een keer een jongen bijkomt waarvan je denkt: Ok mooi, knap…dan trekken ze hun mond open en spat die hele illusie uit elkaar. Die jongens zijn allemaal zo verschrikkelijk :joy:

Vind het erg jammer en typerend hoe weinig screentime Giorgina krijgt.

5 likes

Meer mensen bij wie aflevering 4 niet op videoland staat? Op de website van mtv staat ie wel?

1 like

Volgens mij komt die pas dinsdag op

4 likes

Ja inderdaad morgen pas

1 like

Staat nu op mtv en op dinsdag op VL
Saaaaie aflevering wel

3 likes

Viel mij op dat die cinta ook helemaal niet in beeld komt!

Nou die extra is duidelijk door de productie geinstrueerd om even te gaan rellen. Er was nog niet echt een outsider waarmee zo nu en dan goed gevochten kan worden. Zo voorspelbaar en zo dom dit

7 likes

Wat een rare gast die Jonna, vond hem altijd wel vrij normaal, maar dit is echt een stomme actie.

6 likes

Wat een ongelofelijk naar mannetje. Die gast is gewoon gefrustreerd omdat niemand met hem wil neuken

5 likes

Huh ja wtf was die actie met dat matras? Wat heeft Lex hem gedaan? Ik snapte er echt niks van :sweat_smile:

3 likes

Ja ik zat me behoorlijk aan hem te ergeren. Voor zover ik kon zien was hij telkens degene die begon met uitdagen, niet Lex. Snapte ook niet waarom de anderen de kant van Jonna kozen.

3 likes

Ik denk omdat ie “OrIgiNaL” is en die elkaar steeds steunen. Had ik het nu juist gehoord dat die nieuwste ex maar 18 is? Word ik nu oud of zijn de kandidaten elk jaar veel jonger?

1 like

Ja Brendy is 18 idd. En Ellen ook toch?
Jonna is dan blijkbaar weer een stuk ‘ouder’ met 28 jaar. Vind veel van de deelnemers er jong uitzien ook. Maarja dat zal wel zijn omdat ze dan voor de wet wel volwassen zijn, maar nog impulsief genoeg om aan zo’n programma mee te doen…

3 likes

Wtf is cinthia? Ik snap niet waarom je zo kut binnen zou komen

2 likes

Ja ook ranzig. Ik vraag me af wie denkt dat dit een goed idee is. En vooral: hoe mensen naar zichzelf terugkijken???

Edit: aahh en nu komt die arme meid er ook bij. Amper 5 minuten aangekomen en al in tranen

1 like

Ellen had al online gepost dat ze er heel veel spijt van had en dat ze zichzelf terugzien echt afschuwelijk vond

1 like

Dat kan ik me zó goed voorstellen. Ondanks dat ik niet denk dat ik mijn plas op iemand zou gooien, kan ik me wel indenken dat je in die setting veeeel meer over jezelf (en je seksleven) deelt dan je normaal zou doen. En dat je pas achteraf volledig beseft wat je allemaal hebt gezegd en gedaan en dat daar dan ook nog eens keiharde editing overheen gaat

3 likes

Zo treurig.
Ik snap ook niet waarom dit moet. De eerste afleveringen waren zo chill en gezellig, vind ik 1000x leuker om te kijken dan dit kinderachtige gezeik

1 like

Ja vrij ineens toch? Vind het echt pestgedrag

2 likes

Ja ik vind het heerlijke thrashtv, maar vind het gepest elk seizoen (want ja elk seizoen is er wel iets) echt ongemakkelijk om naar te kijken.

2 likes