Whahahaa hoe die ook zo snel wegrent ![]()
Oh die nieuwe ex, Rick(?) is weer zoān kneus. Ik geloof die sterke verhalen nooit (hij werkt als stratenmaker en zegt dat hij ākopjes koffieā krijgt aangeboden maar dat vrouwen dan eigenlijk seks met hem willen). Die Lars van vorig seizoen was ramenwasser en die beweerde hetzelfde
Zit nu die aflevering te kijken waarin Lex zo gepest wordt, maar echt waarom neemt niemand het voor hem op? Ik krijg er gewoon buikpijn van. Programma had echt moeten ingrijpen.
Ga niet meer verder kijken dit seizoen hoor.
Dat snapte ik ook niet idd,ook dat iedereen achter Joanna leek te staan. Terwijl Lex helemaal niks had gedaan.
Wat ik wel echt fijn vind dan dit seizoen is dat er voor mān gevoel geen slutshaming is. Er zijn geen ruzies tussen meiden over jongens en iedereen wordt wel een beetje vrij gelaten om te doen en laten wat ze willen met andere. Vind het wel een vooruitgang tov het seizoen met Lesley bijvoorbeeld.
Maar een vrouw moet wel een lage bodycount hebben, anders is het niet aantrekkelijk ![]()
Ja dat gaat weer nergens over. Er is in ieder geval wel minder gezeik onderling over wie het met wie doet en dat vind ik wel leuker kijkenš
Ik vind het echt een top seizoen. Iedereen doet het met iedereen en niemand is echt jaloers op elkaar. Bijna geen conflicten. Volgens mij hebben ze het ook allemaal wel gezellig.
Ik heb net de aflevering van gisteren gekeken en kijk nu masr meteen de UK versie die daarna kwam. Ik ben na 5 minuten al verliefd op een van de deelnemers haha (George)
Edit: wat saaaaaai. In de beelden van de nacht zag je gewoon letterlijk alleen mensen slapen ![]()
Kijk nu afleveringen terug en die Jonna is toch wel een van de grootste losers die ik ooit in dit programma heb gezien. Hij zou nog geen eens een samenhangend verhaal op kunnen brengen als iemand hem vraagt waarom hij een koekje uit de pot gestolen heeft zeg maar.
En ik heb het echt te doen met Brandy. Ze moeten echt beter doen met casten in het vervolg, je kan zulke jonge meiden gewoon niet gebruiken voor je sensatie.
Zo en nu zie ik dat stuk met Lex, inderdaad puur pestgedragā¦ik kan hier niet tegen. Verbaas me dat ze opeens allemaal kamp Jonna zijn, wat een kutzooi. Eigenlijk geen zin meer om door te kijken.
Volgens mij is het bij eotb heel belangrijk wie in de erste groep zat en krijgen die het meeste ārespectā
De laatste aflevering is redelijk drama vrij. Maar wat voor loser is die Maxim dan met zn principes .
Haha zou wel een goede verklaring zijnš
Of hij schaamt zich ergens voorā¦
Waar ik mij trouwens elk seizoen, bij iedereen, aan erger is hoe ze āRelatieā uitspreken. Als Reelatie. Het is RUHlatie. Is dat een of andere joker in de productie die telkens zegt dat iedereen het zo uit moet spreken ofzo?
Love Maxim
Dit seizoen heeft er wel voor gezorgd dat mijn vriend en ik constant āAls jij wil neuken, néúk!ā naar elkaar roepen met een Vlaams accent ![]()
Ik moet elke keer bij haar denken aan die actrice die in Big en Betsy speelde en dat is zoān mindfuck ![]()
Ja veel ruzie en gezeik
Dat verhaal tussen Michelle, Bobbie en Lex vond ik maar vreemd. Wie spreekt er nou de waarheid? Dat Michelle Bobbie DMās zou sturen om weer te daten, maar dat weer verwijderd en ze nu zegt dat ze dat nooit gestuurd heeft ![]()
En hoezo ging Cynthia naar huis? Mag dat zomaar? Met als reden heimwee?? Kreeg haast het idee dat er wat gebeurd is, zo plots was het.
Spoiler reunie
Ze is ook niet bij de reünie geweest las ik. Ze zou zich hebben verslapenā¦
Ja ze kunnen je moeilijk aan die villa vastketenen he. Misschien dat ze zelf haar vlucht moest betalen ofzo.