Ex on the Beach Double Dutch

Ja ik vind het echt mega lullig, hij wil het normaal oplossen en die Jonna gaat direct vet agressief doen. Ben je 28 en doe je zo kinderachtig

2 likes

Ik snap ook niet dat ze dit zo toelaten, heb het idee dat ze dat soort gedrag alleen maar toejuichen voor meer views en drama.

Wat deed Lex nou verkeerd? Ik zou het ook echt niet op prijs stellen als ze mijn matras verruilde met een nat matras. En ineens krijgt hij de volle laag van iedereen. Beetje vaag.

Wat wel een stunt zou zijn, als Kevin, die ex van Megan waarin ze meegedaan heeft met Temptation Island ineens dat strand op komt lopen.

16 likes

Ik denk dat het begon met die opmerking toen hij terug kwam met Brandy. Hij was natuurlijk helemaal flirty en liefde op het eerste gezicht tijdens de date. En toen zij daarna zei ja ik heb wel een klik met Lex ging hij dat helemaal down grade. Vond het ook geen nette opmerking, maar om nu weer zo te flippen als die Jonna (:nauseated_face:) doet is helemaal overdreven.

Ik “ken” die Jonna van stappen/feestjes en hij is echt niet populair. Altijd achter de jonge meiden van 17/18 aan, en hij wordt heel gemeen als iemand hem afwijst.

4 likes

Nu je het zegt, dat klopt. Was ook echt niet handig van hem om dat te zeggen.

Maar die Jonna is ook een vage hoor. Hij zat over één van die meiden: Ja ik voel echt dat we een klik hebben en ik zie wel wat gebeuren en zij zegt precies het tegenovergestelde :face_with_spiral_eyes: Zelfde verhaal dat hij bij hoog en laag beweerde dat er wel wat gebeurd was en dat Dusty dat even met een videobericht even mooi voor hem verpeste door te zeggen dat er niets gebeurd was. Viel ie even mooi door de mand.

4 likes

Jaaa dat was ook echt super vaag, blijkbaar hadden ze vooraf met z’n 4en samen afgesproken dat ze daarover zouden liegen. Misschien hoopte ze dat ze zo alle 4 mee konden doen ofzo :joy:

Op de tiktok page ‘fantastisch nieuws’ staat een filmpje van Jonna welke in een halve lege club als artiest is uitgenodigd een verhaal af te steken dat hij naar EOTB is gekomen voor de fame. Vervolgens krijgt hij commentaar uit het publiek, gaat Jonna allemaal “toffe” je-moeder opmerkingen maken waarna een grote gast vrij intimiderend het podium opgelopen komt en Jonna vervolgens als een puppy met zijn staart tusssn zijn benen heel hard weg rent :skull:

Nu keur ik geweld alles behalve goed hoor, dus het is ook beter dat hij de vechtpartij niet aangaat. Maar zijn reactie stond in schril contrast met zijn ‘toffe’ gedrag overal

5 likes

Whahahaa hoe die ook zo snel wegrent :joy:

2 likes

Echt klassiek pestgedrag, vind dat de crew had moeten ingrijpen

3 likes

Oh die nieuwe ex, Rick(?) is weer zo’n kneus. Ik geloof die sterke verhalen nooit (hij werkt als stratenmaker en zegt dat hij “kopjes koffie” krijgt aangeboden maar dat vrouwen dan eigenlijk seks met hem willen). Die Lars van vorig seizoen was ramenwasser en die beweerde hetzelfde

1 like

Zit nu die aflevering te kijken waarin Lex zo gepest wordt, maar echt waarom neemt niemand het voor hem op? Ik krijg er gewoon buikpijn van. Programma had echt moeten ingrijpen.
Ga niet meer verder kijken dit seizoen hoor.

7 likes

Dat snapte ik ook niet idd,ook dat iedereen achter Joanna leek te staan. Terwijl Lex helemaal niks had gedaan.

2 likes

De kijk lag deze aflevering wel met klem op Maxim zo te zien. Ergens siert het hem wel weer dat ie niet met iedereen ligt te sexen, want ik vind het zelf alles behalve stoer wanneer ik weer één van die gasten hoor zeggen dat ze een lijst van + 100 vrouwen hebben maar dat droogneuken wat ie doet is wel een klein beetje vaag en dat ie alleen maar wil teasen.

Wat ik wel echt fijn vind dan dit seizoen is dat er voor m’n gevoel geen slutshaming is. Er zijn geen ruzies tussen meiden over jongens en iedereen wordt wel een beetje vrij gelaten om te doen en laten wat ze willen met andere. Vind het wel een vooruitgang tov het seizoen met Lesley bijvoorbeeld.

Maar een vrouw moet wel een lage bodycount hebben, anders is het niet aantrekkelijk :clown_face:

2 likes

Ja dat gaat weer nergens over. Er is in ieder geval wel minder gezeik onderling over wie het met wie doet en dat vind ik wel leuker kijken😋

Ik vind het echt een top seizoen. Iedereen doet het met iedereen en niemand is echt jaloers op elkaar. Bijna geen conflicten. Volgens mij hebben ze het ook allemaal wel gezellig.

5 likes

Ik heb net de aflevering van gisteren gekeken en kijk nu masr meteen de UK versie die daarna kwam. Ik ben na 5 minuten al verliefd op een van de deelnemers haha (George)

Edit: wat saaaaaai. In de beelden van de nacht zag je gewoon letterlijk alleen mensen slapen :rofl:

3 likes

Kijk nu afleveringen terug en die Jonna is toch wel een van de grootste losers die ik ooit in dit programma heb gezien. Hij zou nog geen eens een samenhangend verhaal op kunnen brengen als iemand hem vraagt waarom hij een koekje uit de pot gestolen heeft zeg maar.
En ik heb het echt te doen met Brandy. Ze moeten echt beter doen met casten in het vervolg, je kan zulke jonge meiden gewoon niet gebruiken voor je sensatie.

7 likes

Kijken wij naar hetzelfde?

6 likes