Ex on the Beach Double Dutch

Volgens mij is het bij eotb heel belangrijk wie in de erste groep zat en krijgen die het meeste ‘respect’

2 likes

De laatste aflevering is redelijk drama vrij. Maar wat voor loser is die Maxim dan met zn principes .

4 likes

Haha zou wel een goede verklaring zijn😂

3 likes

En waarschijnlijk uit op een gratis zuipvakantie.

Of hij schaamt zich ergens voor…

Waar ik mij trouwens elk seizoen, bij iedereen, aan erger is hoe ze ‘Relatie’ uitspreken. Als Reelatie. Het is RUHlatie. Is dat een of andere joker in de productie die telkens zegt dat iedereen het zo uit moet spreken ofzo?

Love Maxim

Dit seizoen heeft er wel voor gezorgd dat mijn vriend en ik constant ‘Als jij wil neuken, néúk!’ naar elkaar roepen met een Vlaams accent :sweat_smile:

17 likes

Ik moet elke keer bij haar denken aan die actrice die in Big en Betsy speelde en dat is zo’n mindfuck :joy:

2 likes

Omg wat een heftige aflevering :smiling_face_with_tear: sowieso een heftig seizoen

1 like

Ja veel ruzie en gezeik

Dat verhaal tussen Michelle, Bobbie en Lex vond ik maar vreemd. Wie spreekt er nou de waarheid? Dat Michelle Bobbie DM’s zou sturen om weer te daten, maar dat weer verwijderd en ze nu zegt dat ze dat nooit gestuurd heeft :thinking:

En hoezo ging Cynthia naar huis? Mag dat zomaar? Met als reden heimwee?? Kreeg haast het idee dat er wat gebeurd is, zo plots was het.

Spoiler reunie

Ze is ook niet bij de reünie geweest las ik. Ze zou zich hebben verslapen…

Ja ze kunnen je moeilijk aan die villa vastketenen he. Misschien dat ze zelf haar vlucht moest betalen ofzo.

Nouja lijkt me dat ze wel een contract hebben moeten tekenen oid toch? En niet zomaar kunnen zeggen joe ik ga er vandoor!
Maar misschien zelf de reis betalen ofzo ja. Geen idee

1 like

Ja je tekent altijd een quitclaim waarin je de rechten van het videomateriaal volledig toeschrijft aan de productiemaatschappij en daarbij geef je in principe ook alle regie uit handen, in dit geval is dat no pictures please. Maar ze kunnen je niet tegen je zin in daar houden, dat zou gijzeling zijn :joy: natuurlijk heeft het wel consequenties (financieel bijvoorbeeld) en doen ze het niet zomaar, maar je ziet bij tempa ook dat er sinds het love or leave seizoen altijd wel een koppel uitgaat

Is Megan trouwens samen met Joey vertrokken, en is dat benoemd geweest? Ik heb dat precies gemist

Ja, er was een nieuwe ex met als extra power iemand wegsturen. Joey werd weggestuurd en Meghan is toen met hem mee gegaan.

2 likes

Pff afgelopen. Wat moeten we nu?

3 likes

B&b vol liefde

9 likes

Konijntje met 7 mannen. Is dat een ex on the beach record?

Vond het wel een top seizoen

5 likes

Hahaha ik ben de reünie aan het kijken. Zal ff in spoiler zetten voor de zekerheid

Samenvatting

Maxim die alsnog met 2 meiden geneukt heeft zodra de opnames erop zaten. Met Brandy zelfs nog óp het eiland zelf. En met 2 gezoend. Wat een sukkel. Tot zo ver zijn “principes” :sweat_smile: Hij wilde gewoon niet op tv waarschijnlijk

2 likes
Samenvatting

Vond dat stukje met Brandy wel zielig. Leek wel bijna te gaan huilen. Veelste jong voor dat programma.

4 likes