Ex on the Beach Double Dutch

Ik denk dat het kwam omdat het ging over de seks en zo en dat zij daarna zei: maar ik ben ook heel lief weet je, dat zie je in het programma niet. Maar ik heb wel iets in me.

Daar moest ik ook om grinniken omdat het zo’n goede foute woordgrap was maar ze hem zelf niet doorhad

Omdat het op een van de (huis)feestjes is gebeurd en dus niet op het eiland zelf tijdens de opnames. Dus er was ook geen camera bij :grin:
En met Brandy was in de douche voordat ze het vliegveld ‘op’ gingen. Zal ook wel in een of andere hotelkamer geweest zijn ofzo dan?

Brandy lijkt echt sprekend op Lana del Rey toen ze nog Lizzy Grant was. Knappe leuke meid.
Hoop echt dat ze voor de komende seizoenen wat meer letten op wie ze casten want dit was gewoon zielig vind ik.

1 like

Ben nog bij aan het kijken, nu bij afl8, maar Lex is echt niet het helderste lichtje in de kerstboom he :smiling_face_with_tear:

1 like

Tijd voor herres!!!

10 likes

Echt zin in haha

5 likes

Onee, niet ayleen…

4 likes

Jaaaa love Shirley

4 likes

Heeft iemand al gekeken? Ik nog niet maar ben toch wel weer benieuwd :joy:

1 like

Ja, maar ik vond het echt saai. En er was iets van vijf keer reclame

2 likes

Ik weet nu wel dat Intimissimi leuke beha’s verkoopt

1 like

Ik kijk altijd de dag erna via de website, dus geen reclame :partying_face: er is nog niet echt drama geweest, en vond het ook wel mooi dat Shirley en Ivory beseften dat ze eigenlijk nog wel kunnen overeenkomen met elkaar :sweat_smile:

1 like

Via de site van MTV? Ik heb echt 5 reclames gehad tussendoor

1 like

Ja, ik heb er normaalgezien ook (bij vorige seizoenen toch) maar nu geen enkele

3 likes

Het lijkt haast wel een love island villa haha. Zou het budget groter zijn?

1 like

Ik vind het ook saai! Die mensen lijken helemaal geen klik te hebben. Ook jammer dat Marc junior er niet bij zit. Die had drugs genomen een paar dagen voordat ze de villa in gaan😅
Heb je een programma waarin alles wordt gepromoot wat God verboden heeft en een beetje drugs gaat dan te ver?

3 likes

Oh, Michelle… zo jong en dan zulke uitspraken al doen :no_mouth:

4 likes

Beetje suffe aflevering vandaag

1 like

Meer mensen die een foutmelding krijgen via de MTV website? Via m’n laptop krijg ik ‘Sorry, deze video is niet beschikbaar’ maar op mijn telefoon speelt ie wel af?
Edit: oh ik zie op allestoringen dat er storing is bij MTV

Ik ben zo Meghanmoe

14 likes