Expeditie Robinson #1

Ik vind eigenlijk dat er echt een dikke boete moet komen op opgeven. Dat het echt alleen in hele grote uitzonderingen wordt gedaan. Nu lijkt het wel zo van och ik heb niet meer zo’n zin doei he.

10 likes

Donny had dus nog gewoon een kans om door te gaan, echt laf om dan toch naar huis te gaan hoor. Als je echt wilt, dan doe je dat gewoon. Nu achteraf zeggen dat je nu wel door had kunnen gaan betekend helemaal niets meer natuurlijk. Praatjes achteraf.

2 likes

Ook schijtirritant dat er nog steeds mensen zijn die vragen of ze tandenborstels enzo hebben hahaha. Ieder jaar wordt gezegd dat ze geen moer hebben op dat eiland.

5 likes

Ja precies. Alleen bij nood of levensgevaar ofzo. Als iemand zwaar geblesseerd of ziek is

Onbekende Nederlanders moeten knokken om daar heen te gaan en die slappe bners worden gewoon gevraagd. Logisch dat je als onbekende dan niet op wil geven

4 likes

En als iemand wil opgeven dat ze eerst een paar gesprekken aan moeten gaan om te bepalen of ze echt mogen gaan

Ziet eruit als een ijskoud en superplat biertje

2 likes

Dit keer ook de vraag: “was de regen tijdens de proef echt?” hahah niveautje hoor

3 likes

Nu ik weet dat Donny ook voor een zwarte stem had kunnen kiezen, reken ik hem ook tot de opgevers hoor. Pff…

9 likes

Snap hem wel. Volgende eilandraad hadden ze hem alsnog weggestuurd.

Of gewoon alles winnen tot de samensmelting? Kon echt nog van alles gebeuren. Vind hem net zo goed een loser nu

Eens. Is gewoon opgeven.

Tuurlijk ik zou ook denken van; fuck oké ik heb al half geaccepteerd dat ik naar huis ga en nu mag ik blijven in deze heftige situatie. Wil ik dat. JA NATUURLIJK

Waarom zo aardig doen voor elkaar. Als ik Donny was zou ik boos zijn op Tony, maar goed in principe heeft hij ook gewoon opgegeven.

Dus er hebben niet 3 opgegeven dit jaar, maar al 4. Wat een record.

Wanneer is de reclame ik moet plassen

Dan had hij toch die gouden munt gehad als kapitein?

‘Ik wilde geen kapitein zijn’ jaaaaaaaaa hoor

Weet je wat ik dus niet snap hè. Iedereen die er uit wordt gestemd zegt ‘nee ik neem het niemand kwalijk hoor’. Misschien ben ik wel heel onsportief maar ik zou echt pislink zijn en het wél persoonlijk opnemen man hahaha. Stem je mij er uit? You’re dead to me.

17 likes

dat heb je met al die millenials die jong publiek moeten trekken

2 likes

Merk dat ik gewoon een beetje boos word van dit seizoen. 4 mensen die opgeven, opgeven tijdens een proef, continu drama en gezeik om niks. Hoop dat het vanaf volgende week een beetje beter wordt.

8 likes

Wat een kutseizoen zeg jemig🤨
Echt niet oke