Expeditie Robinson #1

Maar waarom heeft Gregory nou niet gestemd op Tony, dat is ook wel een naaistreek he.

15 likes

das waar!

Tony komt lekker sympathiek over hè. Ik doe het voor jullie, ik ben kapitein, ik, ik, ik, ik, ik kan wel tegen kritiek, ik deed alles, ik, ik, ik, ik en nog meer ik.

4 likes

Laat nou maar gewoon die jank scenes zien dan kan ik naar bed

1 like

Zonder je sigaretten :joy::joy:

1 like

Onneeeee whyyyyy

2 likes

Dit wilde ik ook zeggen​:joy::joy:

En dan ook nog Maan

1 like

Neeeeeeee die auto

Hahaha Maan met d’r matching blouse erbij :joy:

3 likes

Aw huilende mannen jezus zeg waarom vind ik dit leuk

Lekker narcistisch trekjes hoor

Hahaha iemand bij die vragen heet Mandye van Tichelaar. Moet meteen aan meneer mandje denken.

11 likes

Of dat was ook de bedoeling en het is een typo.

Ik vind het altijd zo jammer dat ik niet live kan meekijken :disappointed_relieved: Opmerkingen zijn dat altijd net wat te laat haha

Kijk nu eilandpraat en Carlos blijft echt een leukerd. Kwam hem ooit tegen met uitgaan en hij is ook echt heel aardig (ook al was ik katje lam wat onzin aan het brabbelen :joy:)

Haha ja toen ik verder keek dacht ik ook wel even van ‘oke we snappen nu wel dat JIJ nevernooit zou opgeven’ en dat werd een beetje irritant, maar eigenlijk ben ik het er wel 100% mee eens. Heb het gevoel dat veel meer mensen nu meedoen met de insteek van ik zie wel hoe ver ik kom in plaats van dat ze echt koment om te winnen.

Hahaha echt stuk gegaan om dit topic, heb later gekeken dus achter bijgelezen
Ik wist ook echt niet wat ik hoorde toen Tony op de eilandraad startte met “als kapitein”
Heb drie x teruggespoeld
Wat een LOSERS dit seizoen, gewoon lekker terug naar volledig onbekend gaan, veel leuker

1 like

Ik word zo moe van de montage. Heel de tijd die biechtstukjes tussendoor.

Er is een brief
Loiza: Ik heb geen idee wat er gaat gebeuren
Steven: Wow dit is spannend het spannnende is dat ik niet weet wat ons te wachten staat
Donny: Wat zou er nu dan gebeuren?
Johnny: Misschien worden we gemengd, ik weet echt niet wat er nu gaat gebeuren.
Tony: Ik als kapitein wil ook wel even zeggen dat het super spannend is en dat ik niet weet wat er gaat gebeuren.

Er komt een proef
Corry: Zo deze proef is wel zwaar, ik ben blij dat ik hem niet hoef te doen.
Gregory: Ik ben claustrofobisch dus ben ik even blij dat ik niet in die kooi zit.
Nienke: Jeetje mina zeg wat een zware proef, gelukkig hoef ik niet in de kooi.
Tony: Ik als kapitein doe maar gewoon deze proef, want dat doe ik gewoon voor het team. Ik ga die kooi wel in.

36 likes

Ja hier zat ik gisteren ook over te denken. Vind als mensen uit zwakheid opgeven maar gewoon een boete moeten krijge, behalve als ze echt een fysieke reden hebben of een psycholoog ook zegt dat ze beter weg kunnen. Vind het zo het programma verpesten dat al die mensen de hele tijd opgeven.

4 likes

Jezus wat een slappe drollen die kerels. Zeker omdat je aan de andere kant dan Nienke hebt die huilt omdat ze het zo graag mee wil blijven doen met het spel en de proeven. Als ik haar was en ik zou die aflevering zien zou ik echt not amused zijn. Niet worden uitgekozen door een slappe harrie die zelf vervolgens opgeeft, terwijl zij zo graag wil. Nu hoop ik helemaal dat zij dat duivelseiland overwint en in de finale komt.

9 likes

Wat een kutstreek.
Ik zou het wel terecht vinden als Donny alsnog zou mogen blijven, aangezien Joost ook mocht blijven toen Aisya vrijwillig wegging.

Of dat Donny naar Duivelseiland mag ofzo…

Anywho: ik ben team Nienke.