Hoewel ik Kim niet geweldig vind, vind ik het wel leuk als kandidaten zo enthousiast zijn om er nog in te mogen blijven
Ja, vind ik ook!
Heeel chill dit. Oh wat zaten die 3 hoog op hun troon. Toedeloe
Hoe zullen de stemmen nu verdeeld zijn? Want ik begreep niet helemaal wie er extra stemmen had.
Ik hoopte eigenlijk op akwasi en rijk op een eiland. Zou een leuke dynamiek zijn denk ik (geen idee waarom ik dat denk). Alhoewel ik niks met kim had vond ik haar reactie wel super leuk. En die vent met die lange haren hou op te janken: ja ik heb het hier wel gezien. Fuck of verwend kreng met je vlechten ()
Ah ik ben echt voor Akwasi. Maar ik hoop niet dat hij er volgende keer alsnog uitvliegt
Moest echt lachen dat kim zo heel arrogant zei dat ze vandaag afscheid zouden moeten nemen van één van de teamleden, terwijl ik al het vermoeden had dat zij weggestuurd zou worden. Daarnaast heeft zij zich ook niet aam de afspraak gehouden om een extra stem in te zetten zoals ze met zn vieren hadden afgesproken, want aan het eind zei ze dat ze nog twee stemmen over had
Lol zelfs de voiceover zegt Marianne ipv Mariana, lees het hier ook vaak. Kijk het nu terug, en omdat ik het niet kon laten in dit topic te kijken weet ik dus al wie eruit gaat haha.
Haha ja ik zat al te twijfelen of iedereen hier voor de grap Marianne zei omdat veel mensen het fout zeggen.
Maar blijkbaar had ze al wel verwacht dat ze alsnog mocht blijven? Want ze zei heel snel “mag ik blijven?” Nadat ze zeiden dat ze nog een verrassing hadden. Anders sta je wel voor lul “eh nee je moet gewoon weg de verrassing is een hamburger.”
Ja snap ik, ik zou dat alleen niet durven vragen want je weet maar nooit in ER.
Daarom had ik het stiekem bij kim wel grappig gevonden als ze zeiden “nee je mag niet blijven”. Heb geen hekel aan haar ofzo maar haar zelfverzekerdheid neigt wel naar arrogantie.
Wie is tot nu toe jouw favoriet ?
- Akwasi (hij maakte er akwastje van)
- Eva Kleven
- Eva Koreman
- Fien
- Frank
- Hugo
- Kelvin
- Kim
- Mariana
- Rijk
- Shary-An
- Thomas
- Tim
- Yvette
0 stemmers
Ik twijfel trouwens zelf tussen Rijk en Akwasi, maar ik vind Rijk op youtube niet echt wat en Akwasi was ook leuk in gevaarlijke wegen. Al zou dat eigenlijk niet mee hoeven tellen.
En waarom zei Kelvin dat de reden was dat Akwasi te sterk zou zijn? Wat een onzin reden voor de samensmelting?
Ik las laatst dat op het moment dat het team afscheid neemt er daarna direct iemand van de productie naar de afvaller gaat om aan te geven dat er nog een optie is om te blijven. Als de kandidaat zich namelijk echt beseft dat 'ie naar huis gaat (familie/vrienden/evt kinderen weer zien) weigerden ze vaak de optie om nog door te gaan. Dus de kandidaat is al op de hoogte als Kaj en Nicolette gaan vertellen dat er Duivelseiland is.
Het bondje van Fien, Yvette en Akwasi zijn eigenlijk al mijn favorieten bij elkaar! Daarom hoop ik ook dat ze het ver schoppen.
Had van tevoren gedacht dat ik Kalvijn en Rijk niet leuk zou vinden, maar eigenlijk valt dat heel erg mee.
Ja mee eens. En dat had ik ook verwacht ik dacht dat kelvin echt heel erg aanwezig zou zijn en te popi jopi gedrag zou vertonen. Rijk vind ik een schatje, al is het best lastig te beoordelen hoe hij het eigenlijk doet, je weetniet hoe hij in proeven is en of hij veel zou gaan konkelen.
Dit is wel hilarisch slecht vind ik, maar ik vind het een lieve sympathieke vent die zich ook wel echt inzet in het spel.
Ik heb ook gestemd dat ik hoop dat Akwasi wint hahaha volgens mij als enige
Los van wie je favoriet is/wie je hoopt dat wint. Wie DENK je dat wint?
- Akwasi
- Eva Kleven
- Eva Korema
- Fien
- Frank
- Hugo
- Kelvin
- Kim
- Mariana
- Rijk
- Shary-An
- Thomas