Ik keek net ff op de profielen van die kandidaten en ben zo stomverbaasd dat Fien 28 is, ik dacht serieus 38. Ze is even oud als Yvet. Wtf.
Dat viel mij laatst ook op! Ik vind vooral dat ze behoorlijk stevig in haar schoenen staat voor haar leeftijd (positief).
Ja dat doet ze absoluut! Maar puur op uiterlijk afgaand had ik ook geen 28 verwacht.
Ze heeft een aantal jaar geleden kanker gehad. Denk dat dat ook wel iets doet met hoe (stevig) je in het leven staat! En wellicht ook met hoe je eruitziet?
Hij heet toch Kalvijn?? Ik heb alle deelnemers nog niet helemaal door dus ben niet 100% zeker dat er niet iemand in zit die Kelvin heet haha
Nee hij heet Kelvin, Kalvijn is zijn youtubenaam. Het staat ook als Kelvin op de site. En ik noem hem automatisch zelf ook Kelvin, en ik ken hem niet persoonlijk haha en volg nooit zijn kanaal. Maar hij is regelmatig te gast etc. Op andere youtube kanalen en daar zeggen ze vaak Kelvin.
Elke keer als ze het over Tim ben ik helemaal in de war.
Mijn brein: ah Tim, die zanger. Onee dat is Tim Douwsma, ik bedoel Tim Berge. Onee Thomas Berge. Zijn echte naam is dan zeker Tim? Onee hij heet Chiel. Wie is in godsnaam Tim?
Heb ik ook lang gehad, vooral omdat ik hem geen Tim vind, vind ik meer voor 20er of 30er. Vind hem eerder een Harold.
Ja same, heb het na deze post voor de zekerheid nog even opgezocht ook
Tim Alfa en Tom Romeo, really?
haha harold is vrij treffend.
Hahaha ja echt precies dit!
Hahah ik ga STUK hierom. Zit te lachten achter mijn buro.
Hahah dit heb ik dus ook steeds
Als iemand hier Tim zegt denk ik dat ze Tim hofman ipv Rijk hofman zeggen hahaha.
Kunnen we nog even stilstaan bij het feit dat kalvijn en marianne echt serieus zoon en moeder zouden kunnen zijn? Ik kan hem niet meer zien zonder dat ik haar zie
Je hebt echt alles verpest nu Once said, can never be unseen haha
Toen ik vanmiddag boodschappen had gedaan zag ik Rob Geus voorbij fietsen. Een groepje jongeren zag hem ook en die riepen: man, man, man
Ik snap dit niet?
Kan ook met Rijk etc? Of is het meer het idee?
Het gaat erom dat ze zo op elkaar lijken. In de eerste aflevering viel me dat meteen op. Hadden ze allebei natte haren en leken ze zo erg op elkaar