Expeditie Robinson #2

Oh haha dat is mij niet opgevallen eigenlijk maar qua kapsel kan ik me dat zo voorstellen. Ik ken zelf een jongen van vroeger die ENORM op Rijk lijkt qua gezicht. Al is die jongen “al” 27 ofzo maar echt, het is zn stiekeme broer.

Huh maar die reacties (ook voorgaande seizoenen) zijn altijd echt oprecht in mijn ogen? Als Kaj tegen mij zou zeggen “Ik ben blij dat je nog wil blijven” dan ga ik ook denken / hopen dat er nog iets is. Anders zou hij dat niet zeggen. En het lijkt me juist onwaarschijnlijk als er nog iemand van de productie tussen gaat komen. Die momenten van afscheid, iedereen loopt weg en dan kunnen Kaj en Nicolette het meteen vertellen. Daar hoeft toch niemand tussen te komen lijkt mij? Ik zou juist bij het zien van productiemensen denken dat het echt over is. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Kan het artikel niet meer vinden maar als ik hem tegenkom zal ik hem linken.

1 like

Ze knippen en plakken daar alles aan elkaar joh. Ik heb haar nog nooit een stem zien pakken, uitvouwen en voorlezen. Ze springen altijd van het pakken naar een hoofd van een deelnemer en dan naar het lezen

ik denk inderdaad dat iemand van de productie ze tussendoor op een bepaalde volgorde in die pot legt en dat nicolette en kaj het dus ook nog niet weten

1 like

Ze pakt het blaadje ook altijd precies goed zodat als ze hem omdraait het leesbaar is voor de kijker😅

Ik vind Ryanne inmiddels een karikatuur van zichzelf geworden. Zo zonde

2 likes

Hahaha ja dat valt mij ook altijd op. Het is nooit ondersteboven :joy:

Huh, ik vind het helemaal geen shade op Mariana? Juist een hulde aan haar, want zij benadrukken dat Mariana doesn’t give a shit. Dat is toch een compliment?

2 likes

Enige programma wat ik aaaaltijd kijk dus maar eens gestemd bij de Televizier. Ben benieuwd

Ja! Met z’n “misschien is het een paard”.

2 likes

Betrouwbare bron hoor jongens sorry daarvoor maar wou toch delen hij kwam op mijn startpagina van Google

1 like

Een resort waar je komt “als je eruit bent”
:no_mouth:

Bijna weer tijd! Ik ben benieuwd.
In het voorstukje beschreef Nicolette de proef als tikkertje spelen dus ben benieuwd wat ze moeten doen

1 like

Ik heb net alle afleveringen tot nu toe gekeken en vind het voor het eerst sinds jaren weer leuk!
Erger me heel erg aan de manier waarop Eva (van Duivelseiland) praat en al die biechten doet, alsof ze een spannend verhaal voorleest. Verder nog weinig echte ergernissen, is ook een unicum!

2 likes

Yesss ik zit klaar met taart en wijn

Ahhw rijkje

Hahaa die verwilderde blik van Rik

1 like

Denk wel dat er iemand op de boot zit ja, dat ding vaart niet uit zichzelf. :woman_shrugging:

1 like

Haha Mariana. Love it

1 like