Omg wel een eetproef!!!
UUIGHH ze is er nog steeds!!!
Ja hoor de bitch is back…met eetproef 

Haha huh, ik wil net zeggen dat ze helemaal niet hebben laten zien wat er met Mariana gebeurt, maar het voorstukje zegt genoeg. Heeeeel benieuwd naar die hereniging!
Maar hoezo is Hugo zo boos op fien. Snap dat echt niet. Alsof het idee om op hugo te stemmen enkel bij fien weg kwam paar afleveringen terug
Nou dus Kim gaat door toch? Je hoort Fien zeggen 'het bondje van Kim, Kalvijn en Tim moet kapot
Wie wint volgende week de eetproef
- Kim
- Mariana
0 stemmers
Volgens mij zei ze Tim i.p.v. Kim
Thomas, Kalvijn en Tim
ohhh dan ben ik echt doof 
Hahahaa de go tan meneer zit zelfs bij eilandpraat!
Ja, hoe zit dit dan? Dat snap ik ook niet
Waarschijnlijk een battle tegen de winnaar van de proef ofzo
Ik vind het van die extra stemmen deze aflevering ook wel apart. Want uiteindelijk boeit het geen reet wie je was van de laatste vijf en in eerste instantie niet mocht mee eten. Zo kon je dus misschien 1 extra stem hebben en als 7e aankomen, terwijl de nummer 8 bijv. wel 3 extra stemmen heeft. Oftewel, beetje lullig ofzo?
Het komt geloof ik niet helemaal over wat ik wil zeggen haha, maar hopelijk snapt iemand het. Ik wil iig zeggen dat ik die extra stemmen oneerlijk verdeeld vind.
Maar dan heb je toch geen finaleplaats? Ik dacht hij zit sowieso bij die laatste 3 die tegen elkaar gaan strijden in dé finale.
Ik denk zoals in dat jaar met Kaj en Niels? Constant tegen elkaar battlen
Maar het was toch meer stemmen = meer water in de pot = harder werken? Of begrijp ik je verkeerd?
Ik weet niet meer zo goed hoe dat zat. Maar las ik het nu goed begrijp is Hugo dus helemaal niet verzekerd dat hij in de eindfinale zit?
Klopt! Dat geldt dus eigenlijk voor de eerste vijf mensen aan de tafel. Maar als je dus nummer 6 of later bent, maakt het niet meer uit hoeveelste je wordt! Dus stel je kan beter nummer 10 zijn met 3 stemmen en er dus langer over doen, dan nummer 6 met 1 stem. Je greep beide in eerste instantie mis voor t directe eten, maar uiteindelijk heb je wel meer stemmen en boeit het niet meer welke tijd je had.
Ja dat is waar maar als je begint aan de proef dan denk je natuurlijk niet zo