Expeditie Robinson #2

Klopt, daarom had ik eigenlijk ook verwacht dat er een twist in zou zitten voordat zij begonnen aan het tweede spel.

Volgens mij zit hij wel in de finale, maar moet hij zijn plek op het finale eiland verdedigen. Er zijn dus twee eilanden, een luxere en daar moet Hugo zijn plek verdedigen. Anders gaat hij naar het normale eiland, maar zit hij nog wel in de finale. Was iig vorige seizoenen zo, dus ik denk nu ook?

@LaScript en @Nazora bedankt voor het uitleggen! Ik snap het nog steeds niet maar dat ligt geheel aan mij :upside_down_face:

1 like

Ja soms nog! Is natuurlijk niet vega maar in de snelheid noem ik het soms zo

1 like

Hij was in de expeditie ook al zooo kut.

Huh hoezo zijn actie, ze moesten toch allemaal iemand kiezen en dan is het voor Akwasi gewoon logisch om haar te kiezen?

Ik zeg altijd gewoon ik eet geen vlees. Gaat net zo snel!

3 likes

Dat doe ik meestal in echte gesprekken ook. Maar even snel op zo’n forum typt vega sneller :wink:
Ik bedoel die knipoog niet gemeen!!!

Ik heb wel vertrouwen dat kim van marianne wint met de eetproef. Als ik haar zo die oesters van stenen zie slurpen en die zee-egel leeg lepelt haha. Hoop t!

En volgens mij kun je echt beter zonde bondje nu na de samensmelting omdat je dan als niet gevaarlijk beschouwt. Denk dat dat mijn tactiek zou zijn. Maar dat werkt alleen als je je niet te sterk voordoet (maar bv een eva x2), die twee kunnen er denk ik zo tussendoor glippen. Aangezien het bondje van fien sterk is met die vele stemmen.

Ik had het rijk wel echt gegund man. Denk niet dat ik ooit zoveel medelijden met iemand heb gehad vond het echt zo sneu dat hij zoveel honger heeft gehad. Heb ook echt het gevoel dat hij echt wel de enige is die echt half verhongerd was. Hoe kun je dat als cameraploeg gewoon filmen? Bijna sadistisch.

6 likes

Ah, lief dat je dat erbij zegt :relaxed:

Hahaha love it, hier mee lezen terwijl ik de aflevering terug kijk.

Vond 't echt heel sneu voor Rijk! Ik ben wel blij dat Mariana eruit is, beste scenario!

Gezellag

23 likes

Ja dat vond ik sowieso een beetje vaag bij iedereen? Als die koker er nou eerst uit moest pleuren dan was het duidelijk maar nu niet

2 likes

Ik denk dat er nog iets met Mariana en Akwasi is gebeurd wat we nog niet hebben gezien waar zij dus op reageert. Anders is het wel een hele rare actie om ineens je middenvinger naar iemand op te steken die sowieso niet aan jouw kant stond.

1 like

Omg ik vind het zo sneu voor Rijk he… Ik kreeg bijna traanogen. Ik hoop echt zo dat hij op de één of andere manier ooit toch nog een herkansing krijgt en het echte Expeditie Robinson ooit nog mag meemaken. En ik zat echt even met geknepen billen toen ze die bordjes moesten omtikken, was zo bang dat Kelvin eruit ging. Ben inmiddels wel bang dat Kelvin niet gaat winnen want allemaal mensen zien hem liever vertrekken.

Maar wacht ff. Rijk vertelde dus ergens in de napraat uitzending dat ie wel 10x per dag flauwviel. En dat als de cameraploeg savonds weggingen ze hem de volgende dag op dezelfde plek aantroffen. Als iemand echt zo vaak flauwvalt dan kun je diegene toch niet alleen laten?

Vinden jullie dit niet veel te ver gaan? Hoe meer ik eraan denk hoe knapper ik het van rijk vind. Ook mentaal. Of misschien juist mentaal. Ik zou echt waanideen krijgen denk ik. Dat ze me nooit meer komen halen of dat ik verdwaald ben en ze me niet meer kunnen vinden. Of dat ze je vergeten zijn en dan volledig panieken :sweat_smile:

30 likes

Ik zag bij het vragenrondje van Fien dat er altijd een soort beveiliger aanwezig is op het eiland. Hoop dat ik dit goed onthouden heb en niet verzin :sweat_smile:

Een beveiliger?! :joy: Waarvoor? Medisch toezicht in dit geval leek me iets passender

Denk voor de dieren etc? Geen idee verder :joy: maar bedoelde meer dat hij in ieder geval niet alleen was.

1 like

Dit vind ik echt heftig om te lezen. Er is toch een medisch team aanwezig? Hoezo grepen zij niet in door hem te helpen?