Ik quote Fien “het is nu ieder voor zich”
Was het maar zo he, zou het zoveel beter maken
Janken daar gaat mijn favoriet
Jammer Kalvijn
Ah jammer had het hem wel gegund om vet ver te komen
Jammer, hij is me alles meegevallen. Maar te sterk voor de rest dus een gevaar.
Iel dat shot dat ie allemaal zand aan zn arm had, kreeg een beetje kippevel
stom, wordt steeds saaier zo
Ik zag hem gewoon al winnen jongen wat is dit
Jammer, zag hem echt als 1 van de finalisten.
Ik dacht misschien omdat hij dat zelf heeft aangegeven? Ik weetniet of dat mag maar Kalvijn is zijn merk/youtubenaam en ja als iedereen dat blijft zeggen dat dat in zijn voordeel is.
Was te verwachten, hij had toen de opnames nog bezig waren ook live stories op instagram gezet dat ie op Ibiza was.
Ik vond het al zo’n saaie expeditie en nu ook nog mijn fav eruit. Haalt de pret van kijken wel een beetje weg : (
Ze zouden iets moeten verzinnen tegen al die bondjes. Na de samensmelting allemaal afgezonderd ergens overleven ofzo, zodat er niet overlegd kan worde … Maargoed dat is ook weer zo saai natuurlijk.
Arme Kelvin
Hoe oud is Kalvijn eigenlijk? Zie op z’n insta dat ie vandaag 8 jaar samen is met Nina.
Echt heel jammer, had hem echt nog wel zien winnen als die kans hem gegund was.
Ben wel benieuwd of het nu mannen vs vrouwen wordt, daar lijkt het wel op
Ja toen was ie opeens op Ibiza voor 'n verjaardag. Want hij was al vet lang niet te zien op de insta van Nina en opeens was hij daar op dat eiland
23, hij is van 1996
Ja misschien wel, volgens mij was er ook wel iets over gezegd een keer maar vind het wel stom dat ze daar dan aan toegeven. Is volgens mij nog niet eerder geweest dat iemands “artiestennaam” gebruikt wordt… oke met uitzondering van Chiel Ottink
Ook jammer dat de mentaliteit verschoven is van “de finale met de sterkste” naar “de sterkste er als eerste uit”.
Vind die meiden echt niks aan dit seizoen.
Ja ik twijfelde… stond er dan echt I Am Aisha?