Jeetje zolang geleden alweer. Man ik word oud
Dat denk ik ook, maar anderzijds zie ik mezelf wel liever met make-up 
Volgensmij komt Kim van het platteland.
Snap trouwens ook niet dat ze al die BN’ers op hetzelfde vliegtuig richting de Filipijnen gooien (op geldkwestie na).
Zo vraag je er ook om dat iedereen voor de expeditie al weet wie er mee doen.
Trouwens… Vorige week werd er een vooruitblik (dacht ik!) uitgezonden waarin Hugo aan Thomas adviseerde om Fien eruit te stemmen. Of was dat gewoon onderdeel van die aflevering en heb ik mij vergist?
Ik zie de hele tijd die reclame van dat Nienke plas programma en dan denk ik, jij was in ER zo saai en helemaal niet zoals je altijd doet
Dit vind ik ook echt heel jammer.
Ik vind Tim echt geweldig dit seizoen. Hoop dat hij wint, maar ja sterk = zal er wel snel uitgaan. Al die meiden vind ik ook echt niks aan, ik vergeet ook steeds wie wie is.
Echt wreed dat ze kalvijn zo bij zn moeder vandaan hebben gehaald.
Heeft hij er nog wat over gezegd?
In Robinson Confessions heeft hij al gezegd dat hij zelf gevraagd heeft om hem Kalvijn te noemen tijdens ER, als marketing. https://www.rtlboulevard.nl/video/online-video/video/4891816/expeditie-kalvijn-ik-kreeg-kippenvel-van-verslaan-mariana Rond minuut 6.
Haha is volgens mij een grap
Oooh. Stomme grap zeg 
ik hoop(te) ook dat het echt is, maar zag dat hij een of ander model had getagged als ‘eerste kandidaat’ dus lijkt me nep ja helaas!
ook zie ik hem niet echt het uitgestreken hoofd doen wat blijkbaar nodig is met het oplezen van de stemmen etc
HAHAHA ik zie het echt voor me dat hij dan mensen gaat dissen.
‘jammer man je moet naar huis, dat zag je vast al aankomen’
kandidaat: ‘nee echt niet, wat dan’
‘o dacht dat je wel wist dat niemand je moest’
ik hoooop dat hij het wordt!!!
Wie is dit?
Edit: oh willie wartaal. Herkende hem eerst niet joh