Ik hoop dat Fien er volgende week uit gaat.
Eerst Rijkie en nu Kalvijn
Weet nu niet meer wie ik het leukste vind
Nou vind Shary An ook echt zum kotsen
Waaaarom moeten al die vrouwen zoveel makeup op?! Zoveel mooier op het eiland (Kim in dit geval)
Wat was ook dat verhaal van Hugo met een heel speciaal bondje waar de rest niks vanaf weet? Stel je voor dat hij straks een bondje met Fien heeft hahaha.
Waarom zou dat niet kunnen? Ik let nooit zo op bij dat gekonkel
Het woord “puuuzellen” moet echt verboden worden
Gut ja zij zit ook in mijn irritatie.
Ik vind Yvette nog steeds wel tof, ondanks dat ze weinig inbrengt eigenlijk, maar ze is stiekem wel best sterk en ze 'fietst overal tussendoor.
De vraag over Kalvijn/Kelvin zal bij Eilandpraat wel beantwoord worden
Tot nu toe zegt hij tegen anderen dat hij ‘beef’ met haar heeft en hij haar weg wil. Dus ik zou het raar vinden als dat niet zo blijkt.
Ah dat heb ik niet gevolgd. Maar ik ben ook benieuwd naar zn ~geheime bondje~
Het zou ook eerlijker zijn geweest als ze gewoon degene die de proef verliest, eruit moest
Oooooja. Dat seizoen vond ik echt zo stom. Vind die Fatima tot op de dag van vandaag ook nog steeds stom. (Heb t even opgezocht en het was gewoon het seizoen van 2012 )
Ik heb eigenlijk geen favoriet denk ik. Zolang Mariana of Hugo maar niet wint.
Jeetje zolang geleden alweer. Man ik word oud
Dat denk ik ook, maar anderzijds zie ik mezelf wel liever met make-up
Volgensmij komt Kim van het platteland.
Snap trouwens ook niet dat ze al die BN’ers op hetzelfde vliegtuig richting de Filipijnen gooien (op geldkwestie na).
Zo vraag je er ook om dat iedereen voor de expeditie al weet wie er mee doen.
Trouwens… Vorige week werd er een vooruitblik (dacht ik!) uitgezonden waarin Hugo aan Thomas adviseerde om Fien eruit te stemmen. Of was dat gewoon onderdeel van die aflevering en heb ik mij vergist?
Ik zie de hele tijd die reclame van dat Nienke plas programma en dan denk ik, jij was in ER zo saai en helemaal niet zoals je altijd doet