Expeditie Robinson #2

Kon het even niet laten hoor
Maar ik zou ook niks eten is best goed te doen zonder embryo ei :see_no_evil:

11 likes

Dit vind ik ook echt heel jammer.

Ik vind Tim echt geweldig dit seizoen. Hoop dat hij wint, maar ja sterk = zal er wel snel uitgaan. Al die meiden vind ik ook echt niks aan, ik vergeet ook steeds wie wie is.

2 likes

Dit vind ik wel echt humor

31 likes

Echt wreed dat ze kalvijn zo bij zn moeder vandaan hebben gehaald.

9 likes

Heeft hij er nog wat over gezegd?

In Robinson Confessions heeft hij al gezegd dat hij zelf gevraagd heeft om hem Kalvijn te noemen tijdens ER, als marketing. https://www.rtlboulevard.nl/video/online-video/video/4891816/expeditie-kalvijn-ik-kreeg-kippenvel-van-verslaan-mariana Rond minuut 6.

1 like

Voor wie zou hij in de plaats komen?

Haha is volgens mij een grap

7 likes

34 likes

Oooh. Stomme grap zeg :sob:

1 like

ik hoop(te) ook dat het echt is, maar zag dat hij een of ander model had getagged als ‘eerste kandidaat’ dus lijkt me nep ja helaas!

ook zie ik hem niet echt het uitgestreken hoofd doen wat blijkbaar nodig is met het oplezen van de stemmen etc

1 like

HAHAHA ik zie het echt voor me dat hij dan mensen gaat dissen.

1 like

‘jammer man je moet naar huis, dat zag je vast al aankomen’
kandidaat: ‘nee echt niet, wat dan’
‘o dacht dat je wel wist dat niemand je moest’

ik hoooop dat hij het wordt!!!

7 likes

Wie is dit?
Edit: oh willie wartaal. Herkende hem eerst niet joh

Hahah zou wel heel leuk zijn ja!

Had kalvijn niet door dat ze op hem zouden stemmen ofzo? Hij had toch echt nog 2 of 3 extra stemmen?

Hij zei in eilandpraat dat ie het niet echt zag aankomen, omdat iedereen zo negatief was over Mariana op het eiland, dus hij dacht dat de meesten op haar zouden gaan.

Ooh die had ik niet gezien! Wel sneu

Begint bijna weer! Ben benieuwd wat de ~grote twist~ is uit het voorstukje, zal wel tegenvallen

3 likes

Ja alsof ze bondje gaan breken. Eerst zien, dan geloven.

1 like