Expeditie Robinson #2

Ja sinds wanneer is dat afgeschaft eigenlijk? Want kan me herinneren dat dit heel lang wel zo was…

1 like

Ik vind het sowieso downhill gegaan nadat er een winnaarseiland was waarvan sommige mensen gewoon niet meer terugkomen, vind het ook echt stom dat ze dat erin hebben gelaten nadat er een seizoen was waarin 3 dezelfde mensen daar steeds zaten en het lekker makkelijk hadden steeds

1 like

Ik vind dat echt onbegrijpelijk. Ik bedoel er is gewoon een heel team die voor ER werkt en dit soort dingen kunnen ze gewoon niet goed bedenken lijkt het wel.

1 like

Hugo heeft met een stok een vogel doodgeslagen die op de grond viel/landde (eilandpraat). Om er vervolgens niets mee te doen.

Wtf

Nouja, zo is het wel heel gechargeerd

Leuk hoe enthousiast Thomas is bij eilandpraat

3 likes

Dit is oa waarom ik een hekel aan hem heb. Ik snap dat ze moeten eten maar waarom zou je dieren doodmaken als je er niks mee doet? Kan iemand met een stok tegen zijn hoofd slaan aub

Ze wilden een vogel eten en pas nadat ze hem hadden doodgeslagen bedachten ze dat het misschien niet veilig was om te eten. Zo nutteloos.

Pfff saai seizoen. Volgende week Tim eruit.

In plaats van dat ze meer proberen om de sterke spelers over te houden maken ze het hen alleen maar lastiger door dit soort fratsen met die proef. Of willen ze straks een finale met 1 persoon van finalisteneiland en verder relatief zwakke spelers?:woman_shrugging:t3:

Heb ook echt geen favoriet meer nu… Dat maakt 't wel minder leuk. Hopelijk gebeurt er nog wat onverwachts.

Ik vind Shary-An stiekem heel erg leuk

1 like

afbeelding

12 likes

Mooi dat ze zeggen tegen Thomas; zelfs als je verliest heb je nog een stralende lach… serieus :joy:

Maar eigenlijk heeft het voor de andere deelnemers zo een wending genomen omdat Tim naar winaarseiland ging. Jammer dat het zo loopt.

1 like

Ben voor akwasi. Maar vind het echt jammer dat er zoveel leuke mensen uit zijn

1 like

Ik vind dat ook echt jammer want vind Kaj verder wel leuk als presentator. Heb je de video van kalvijn met kaj gezien op kalvijns youtubekanaal? Daar zegt Kaj wel dat hij niet al te veel zelf mocht inbrengen, als ik het goed begrepen heb. Maar als de productie dat van tevoren al had bedacht, voegt een nieuwe presentator inderdaad precies niks toe, vooral niet aangezien Dennis wel echt publieksfavoriet was.

Ik vind het nog steeds zo’n bullshit dat iemand die opgeeft, met een stomme reden, presentator mocht zijn.

2 likes

Nee Dennis!

1 like

Zou Kaj niet gewoon een goedkopere optie zijn geweest voor RTL?