ik ga vooral stuk om een reactie onderaan het artikel waar iemand het woord überhaupt spelt als “ubehoubt” 
Ik heb vooral het idee dat Kaj wat meer tijd nodig heeft. Het is de eerste keer dat hij dit doet en überhaupt de eerste keer dat hij een programma van zo’n format presenteert dus dan vind ik het ook niet gek dat hij z’n draai nog moet vinden.
Vroegah deden ze toch wel eens stemmen met kralen of zo? Dan deden ze langzaam het ding eromheen omhoog en dan was het vet spannend als meerdere mensen stemmen hadden
Hoop dat het niet zo is. Al weet ik niet of je hier uit echt heel duidelijk kan halen of diegene wel of niet wint. Dit kan ook bedoeld zijn als in dat diegene juist niet wint.
Nieuw hier, hai!
-mogelijke spoiler-
Ik volg Fien en Nicolette op Instagram en wat mij destijds opviel was dat Fien ineens bij een festival in NL was, terwijl Nicolette nog opnames had. Kan natuurlijk dat de presentatoren sowieso iets langer moeten blijven dan de kandidaten, maar ik denk al vanaf dat moment: die heeft de finale dus niet gehaald…
Hoi welkom leuk dat je er bent. Ik kom wel even meteen met de deur in huis gevallen want je kan dit bericht misschien beter in een spoiler zetten. Niet iedereen wil zulke speculaties lezen namelijk.
Als je niet weet hoe: als je een bericht wil typen > rechtsboven op het tandwieltje drukken op ‘verberg details’.
Hoi. Bedankt.
Sorry, ik dacht dat dit soort berichten hier wel vaker werden gedeeld (als in: speculaties). Ik probeer van alles, maar de optie om details te verbergen heb ik niet op mijn telefoon?
Misschien dan even je bericht editten en het verwijderen. Ik had het liever ook niet gelezen, en kan me voorstellen dat meer dit gaan hebben.
Oké:woman_shrugging:
Iemand anders heeft het nu geloof ik in een spoiler gezet, bedankt! Kan iemand me dan vertellen hoe een spoiler werkt? Als ik een bericht typ, heb ik erboven 11 vierkante vakjes met allerlei opties: vet gedrukt, een quote, een poll, een afbeelding, etc, maar nergens de optie spoiler of informatie verbergen?
@Danielle Bij die 11 vierkante vakjes staat (bij mij is dat het laatste) een “tandwiel”.
Daar klik je op en dan kan je kiezen tussen * details verbergen, * blur spoiler en * poll aanmaken.
Samenvatting
Dit is details verbergen
dit is blur spoiler
Ik hoop dat het je nu lukt (en dat ik het goed gedaan heb want is voor mij ook de eerste keer dat ik deze opties gebruik 
Mijn meest rechtse (hele) vakje is een smiley, daarna zie ik een half vakje met iets wat ik niet kan zien? Als ik erop klik, kan ik een bepaalde tijd instellen. Een tandwiel heb ik niet😬
Aaaaah, bedankt. Als ik het scherm kantel, krijg ik inderdaad een tandwiel te zien! Sorry voor het ongemak:-p
Hahah deze keek ik laatst ook, zo grappig dat Kelvin hierin speelde
Maar zij speelt het spel zo dom toch? Ik ben de aflevering van afgelopen zondag nu ah kijken en Shary-an loopt te konkelen terwijl Fien het daarna letterlijk heeft over “zij drie* moeten blijven” *daarmee heeft ze over het echte bondje van Fien, Yvette en Akwasi, dus Shary-ann hoort er niet eens echt bij 
Persoonlijk vindt ik Kaj het beter doen dan Nicolette. Heb de video gezien van kelvin met kaj, daarin verteld hij dat hij zelf niet veel in mocht brengen. En had ook ergens gelezen dat ze geen contact mogen hebben met de kandidaten en een bij de opnames een strak gezicht moeten houden.