Expeditie Robinson #2

Hoop dat het vanavond nog een beetje spannend wordt.

Van mij mag Shary-ann er vanavond wel uit.

5 likes

Hoop vooral dat het wat minder gekonkel is dan vorige week. En kan iemand Hugo aub van winnaarseiland halen

Denk dat Shary-Ann er niet uit kan, als ze een duel verliest op winnaarseiland heeft ze nog steeds immuniteit

Volgens mij heeft Nicolette nog vakantie gevierd met haar gezin, haar kinderen waren iig ook in (op?) de Filipijnen. Denk ook wel dat ze zoiets expres plannen, juist om het moeilijker te maken via social media uit te vogelen wie er wanneer is uit gegaan.

Ik vind de vlogs van Kim Kötter best leuk

3 likes

Ja die vond ik ook super leuk! Vind het ook jammer dat bijv Dionne en Kelvin niet gevlogd hebben, is toch super leuk om zo’n video te hebben.

1 like

Ja vind ik ook echt gemiste kans!

Gaan zien of vanavond leuker wordt…

Hoop dat Fien weg moet. Vind haar echt vervelend.

14 likes

Aaah Eva druipt wel weer af

Lijkt me echt vermoeiend om zo bezig te zijn met bondjes

1 like

Vinden ze de Eva’s echt sterker dan tim? Hebben ze zitten slapen ofzo…

Doen jullie nou maar een proef goed met je spelletjes

mij ook!

Ja volgens mij kunnen ze nu dit hele seizoen niet meer anders. De toon is zo gezet.

Laat Fien alsjeblieft naar huis gaan vandaag ik vind haar zo irritant met der bondjes.

17 likes

Ik had het niet gedacht maar ik begin ook klaar te zijn met Fien en haar bondjes.

19 likes

Hoop dat Mariana dit bondje fuckt en toch fien er uit knikkert

20 likes

Hmm ineens is t niet meer zo heeel toevallig dat shary ann heeft gewonnen en niet eerder opgaf

Denk dat die kans nog wel aanwezig is! Ligt er ook weer aan wie de proef wint zodat een van de bondjes in de minderheid is

Goed punt, had ik niet zo snel aan gedacht.

Dan hoop ik dat Fien eruit wordt gestemd.