Expeditie Robinson #2

En elke x na die proef denk ik “diegene gaat eruit” en toch trap ik erin en blijf ik tot het einde kijken want stel dar er dit keer een plottwist is…

1 like

image

4 likes

nou, met dit seizoen kunnen ze in ieder geval die televizier ring voor de 483e keer wel op hun buik schrijven.

17 likes

Ik ben niet voor Fien maar wel voor het bondje van Fien dus in dat opzicht is dit wel fijn, maar vind het wel jammer dat het dan Thomas is die naar huis is

1 like

Hahahahaha

“je kunt gaan!”

“ja top! Nou ja niet top!”

19 likes

Heb echt zin in Mariana’s truc volgende week

9 likes

Ze moeten gewoon gaan werken met zwarte stemmen. Alleen de top 3 krijgen geen zwarte stem. De rest wel: hoe slechter je presteert, hoe meer zwarte stemmen.

16 likes

Ja en nu al geen zin in die proef, het ziet er echt uit als ongelooflijk slecht

1 like

Mariana beslist elke x, is maar net op wie zij haar stem inzet. Die lijkt dan doorslaggevend.

6 likes

Maar als dit bondje doorgaat dan is de expeditie retesaai. Ze werken een lijstje af en klaar. Hopelijk volgende week plottwist

4 likes

Tipje voor volgend jaar! Ik zal hem mailen als ik jou was.

1 like

En dan vind ik ‘t ook echt zwakkelingen in de finale …

1 like

Ja sinds wanneer is dat afgeschaft eigenlijk? Want kan me herinneren dat dit heel lang wel zo was…

1 like

Ik vind het sowieso downhill gegaan nadat er een winnaarseiland was waarvan sommige mensen gewoon niet meer terugkomen, vind het ook echt stom dat ze dat erin hebben gelaten nadat er een seizoen was waarin 3 dezelfde mensen daar steeds zaten en het lekker makkelijk hadden steeds

1 like

Ik vind dat echt onbegrijpelijk. Ik bedoel er is gewoon een heel team die voor ER werkt en dit soort dingen kunnen ze gewoon niet goed bedenken lijkt het wel.

1 like

Hugo heeft met een stok een vogel doodgeslagen die op de grond viel/landde (eilandpraat). Om er vervolgens niets mee te doen.

Wtf

Nouja, zo is het wel heel gechargeerd

Leuk hoe enthousiast Thomas is bij eilandpraat

3 likes

Dit is oa waarom ik een hekel aan hem heb. Ik snap dat ze moeten eten maar waarom zou je dieren doodmaken als je er niks mee doet? Kan iemand met een stok tegen zijn hoofd slaan aub