Expeditie Robinson #2

Ze wilden een vogel eten en pas nadat ze hem hadden doodgeslagen bedachten ze dat het misschien niet veilig was om te eten. Zo nutteloos.

Pfff saai seizoen. Volgende week Tim eruit.

In plaats van dat ze meer proberen om de sterke spelers over te houden maken ze het hen alleen maar lastiger door dit soort fratsen met die proef. Of willen ze straks een finale met 1 persoon van finalisteneiland en verder relatief zwakke spelers?:woman_shrugging:t3:

Heb ook echt geen favoriet meer nu… Dat maakt 't wel minder leuk. Hopelijk gebeurt er nog wat onverwachts.

Ik vind Shary-An stiekem heel erg leuk

1 like

afbeelding

12 likes

Mooi dat ze zeggen tegen Thomas; zelfs als je verliest heb je nog een stralende lach… serieus :joy:

Maar eigenlijk heeft het voor de andere deelnemers zo een wending genomen omdat Tim naar winaarseiland ging. Jammer dat het zo loopt.

1 like

Ben voor akwasi. Maar vind het echt jammer dat er zoveel leuke mensen uit zijn

1 like

Ik vind dat ook echt jammer want vind Kaj verder wel leuk als presentator. Heb je de video van kalvijn met kaj gezien op kalvijns youtubekanaal? Daar zegt Kaj wel dat hij niet al te veel zelf mocht inbrengen, als ik het goed begrepen heb. Maar als de productie dat van tevoren al had bedacht, voegt een nieuwe presentator inderdaad precies niks toe, vooral niet aangezien Dennis wel echt publieksfavoriet was.

Ik vind het nog steeds zo’n bullshit dat iemand die opgeeft, met een stomme reden, presentator mocht zijn.

2 likes

Nee Dennis!

1 like

Zou Kaj niet gewoon een goedkopere optie zijn geweest voor RTL?

Ik kan ook nog steeds niet wennen aan Nicolette ook al doet zij het al heel lang! Vind dat zij het zo slecht doet. Echt duidelijk een act ook bij haar dat strenge/bozige steeds.

13 likes
6 likes

ik ga vooral stuk om een reactie onderaan het artikel waar iemand het woord überhaupt spelt als “ubehoubt” :joy:

5 likes

Ik heb vooral het idee dat Kaj wat meer tijd nodig heeft. Het is de eerste keer dat hij dit doet en überhaupt de eerste keer dat hij een programma van zo’n format presenteert dus dan vind ik het ook niet gek dat hij z’n draai nog moet vinden.

2 likes

Vroegah deden ze toch wel eens stemmen met kralen of zo? Dan deden ze langzaam het ding eromheen omhoog en dan was het vet spannend als meerdere mensen stemmen hadden

Hoop dat het niet zo is. Al weet ik niet of je hier uit echt heel duidelijk kan halen of diegene wel of niet wint. Dit kan ook bedoeld zijn als in dat diegene juist niet wint.

Nieuw hier, hai!
-mogelijke spoiler-

Ik volg Fien en Nicolette op Instagram en wat mij destijds opviel was dat Fien ineens bij een festival in NL was, terwijl Nicolette nog opnames had. Kan natuurlijk dat de presentatoren sowieso iets langer moeten blijven dan de kandidaten, maar ik denk al vanaf dat moment: die heeft de finale dus niet gehaald…

1 like

Hoi welkom leuk dat je er bent. Ik kom wel even meteen met de deur in huis gevallen want je kan dit bericht misschien beter in een spoiler zetten. Niet iedereen wil zulke speculaties lezen namelijk.

Als je niet weet hoe: als je een bericht wil typen > rechtsboven op het tandwieltje drukken op ‘verberg details’.

7 likes