Hoi. Bedankt.
Sorry, ik dacht dat dit soort berichten hier wel vaker werden gedeeld (als in: speculaties). Ik probeer van alles, maar de optie om details te verbergen heb ik niet op mijn telefoon?
Misschien dan even je bericht editten en het verwijderen. Ik had het liever ook niet gelezen, en kan me voorstellen dat meer dit gaan hebben.
Oké:woman_shrugging:
Iemand anders heeft het nu geloof ik in een spoiler gezet, bedankt! Kan iemand me dan vertellen hoe een spoiler werkt? Als ik een bericht typ, heb ik erboven 11 vierkante vakjes met allerlei opties: vet gedrukt, een quote, een poll, een afbeelding, etc, maar nergens de optie spoiler of informatie verbergen?
@Danielle Bij die 11 vierkante vakjes staat (bij mij is dat het laatste) een “tandwiel”.
Daar klik je op en dan kan je kiezen tussen * details verbergen, * blur spoiler en * poll aanmaken.
Samenvatting
Dit is details verbergen
dit is blur spoiler
Ik hoop dat het je nu lukt (en dat ik het goed gedaan heb want is voor mij ook de eerste keer dat ik deze opties gebruik
Mijn meest rechtse (hele) vakje is een smiley, daarna zie ik een half vakje met iets wat ik niet kan zien? Als ik erop klik, kan ik een bepaalde tijd instellen. Een tandwiel heb ik niet😬
Aaaaah, bedankt. Als ik het scherm kantel, krijg ik inderdaad een tandwiel te zien! Sorry voor het ongemak:-p
Hahah deze keek ik laatst ook, zo grappig dat Kelvin hierin speelde
Maar zij speelt het spel zo dom toch? Ik ben de aflevering van afgelopen zondag nu ah kijken en Shary-an loopt te konkelen terwijl Fien het daarna letterlijk heeft over “zij drie* moeten blijven” *daarmee heeft ze over het echte bondje van Fien, Yvette en Akwasi, dus Shary-ann hoort er niet eens echt bij
Persoonlijk vindt ik Kaj het beter doen dan Nicolette. Heb de video gezien van kelvin met kaj, daarin verteld hij dat hij zelf niet veel in mocht brengen. En had ook ergens gelezen dat ze geen contact mogen hebben met de kandidaten en een bij de opnames een strak gezicht moeten houden.
Hoop dat het vanavond nog een beetje spannend wordt.
Van mij mag Shary-ann er vanavond wel uit.
met een leuke proef met gelijke kansen voor iedereen ja
Hoop vooral dat het wat minder gekonkel is dan vorige week. En kan iemand Hugo aub van winnaarseiland halen
Denk dat Shary-Ann er niet uit kan, als ze een duel verliest op winnaarseiland heeft ze nog steeds immuniteit
Volgens mij heeft Nicolette nog vakantie gevierd met haar gezin, haar kinderen waren iig ook in (op?) de Filipijnen. Denk ook wel dat ze zoiets expres plannen, juist om het moeilijker te maken via social media uit te vogelen wie er wanneer is uit gegaan.
Ik vind de vlogs van Kim Kötter best leuk
Ja die vond ik ook super leuk! Vind het ook jammer dat bijv Dionne en Kelvin niet gevlogd hebben, is toch super leuk om zo’n video te hebben.
Ja vind ik ook echt gemiste kans!