Expeditie Robinson #2

Ik hou van mariana

3 likes

wie heeft er nou allemaal op Fien gestemd?

wil ze graag even persoonlijk bedanken.

7 likes

Ik vind Fien als persoon (buiten dit programma) wel top trouwens. Ze is heel ziek geweest aantal jaar terug en dan toch dit wel kunnen doen en volhouden, super knap.

3 likes

Maar Tim had toch geen extra? Of wel? :o

Haha lekker Marina lekkerrrrr, die blik :joy: heerlijk. En die zelfingenomen blik van Fien toen het nog niet duidelijk was

2 likes

Idk…

Volgende week moeten ze kiezen tussen stemmen of brief van thuis, dat vind ik wel een leuke twist!

2 likes

Heftige twist wel volgende week, of stemmen of een brief van thuis

Mijn reactie toen Fien eruit lag was bijna net zo enthousiast als toen Duncan het songfestival won. Ik Stond op en begon te klappen :clap:

16 likes

Vind dr krulletjes leuker staan dan dit stijve Beatrix kapsel.

2 likes

Zou sowieso stemmen kiezen, brief lijkt mij alleen maar moeilijker maken x 100 zeg maar

2 likes

Wow ze ziet er echt gekkig uit zo

1 like

Ik denk ook eigenlijk dat ze daar op het eiland niet zo’n duivel was als ze lijkt maar dat de edit echt in haar nadeel heeft gewerkt

Ik vind haar trouwens veel mooier zonder makeup en met krullen ipv hoe ze er bij eilandpraat uitziet

3 likes

Oud

Hahahaha eiland praat over loiza " dit was jouw expeditie" 3 kwart van die foto heedt zelf opgegeven

5 likes

Ja!

Wel dus niceee

Iel bij eilandpraat vind ik d’r ook alles behalve sympathiek. Steeds zo “ja bizar he”, meid je was/bent gewoon een ziek achterbakse manipulerende speelster dus niet bizar dat ze jou neer zetten als maffia baas en ook niets om te ownen als je fucking elke proef als 1e of 2e verliest

7 likes

Zo mooi! Zet Fien op der plek :raised_hands:t2:

Ja, naar mens vind ik het.