Nou jongens, achterbaks of niet. Ik zit hier voor de tv te huilen (eilandpraat)
Het verklaart iig wel waarom ze niet echt shinede bij de proeven
Mooie eilandpraat met Fien. Ik vind dat ze het sterk gespeeld heeft. In de afleveringen hoorde je haar ook nooit klagen terwijl er best wel wat speelde.
Ik denk omdat ze rechtop zit. Of is dat niet logisch? Zie even niet hoe het touw loopt
Heel gek!
Hier nog zo’n plaatje van shary an
Mogelijk een spoiler voor de volgende aflevering:
Het lijkt alsof Akwasi de immuniteitsketting om heeft in de video waarin hij en Yvette wat tegen Fien zeggen. Zie foto hieronder.
Ah ja klopt, is inderdaad de biechtketting!
Ben ik trouwens de enige die dacht dat Akwasi een extra stem zou inzetten en er dus 6 op Mariana zouden zijn?
Fien heeft het niet op mijn manier gespeeld, maar wel respect dat ze het ondanks dat ze ziek is geweest en daar nog steeds dagelijks hinder van ondervindt, het zo lang volgehouden heeft. Ook dat ze ook zegt ‘ik hoop dat ik hiermee kan laten zien dat je een leven kan hebben na dat je kanker hebt gehad’. Heel mooi!
Ze ligt hier gewoon al op de grond. Volgens mij is deze opdracht gemanipuleerd, heel oneerlijk! Je ziet haar in die minuut ervoor heel langzaam haar benen laten zakken tot ze de grond raakt en de emmer blijft dus gewoon staan.
Als dat inderdaad zo is snap ik niet helemaal waarom ze dit doen?
OMG ik kom er net achter dat Fien geboren is op 30 juni 1991. Ik ben gewoon een paar maanden ouder dan zij is maar ik voel me echt een mislukkeling als me ik me haar vergelijk. Hoe volwassen ze is, verzorgd, leven goed voor elkaar. Had haar wel ouder geschat.
Dit is wel overduidelijk dat er iets niet goed is gegaan. Ik denk niet perse dat het expres was maar wel dat het touw bij Shary-Ann gewoon verkeerd afgesteld is.
Maar het is wel lullig dan als je je bedenkt dat Shary-Ann niet op Fien had gestemd als ze naar de eilandraad ging. Ik weet dat mensen blij zijn dat Fien eruit is maar oneerlijk is het wel
Dat stukje:
‘Vanmorgen kwam Fien aan op Schiphol, na een lange reis terug. In een filmpje op haar Instagram is te zien hoe ze na een reis van 35 uur in tranen terugkomt, geknuffeld wordt door haar moeder en vriend Igmar Felicia. Voordeel: daarna had ze meteen alle tijd om al het gemiste snacken in te halen onder een dekentje op de bank.’
Mijn hemel, is diegene die dit geschreven heeft echt zo stom?
wat is hier stom aan dan?
ik heb het artikel aangeklikt, en op de foto zit ze op de bank met 120000 snacks
Dat stukje dat ik citeer is stom
Fien is vanochtend geland op Schiphol. Fien is helemaal niet vanochtend geland op Schiphol, dat was in juli dit jaar.
Aan de manier van schrijven heb ik het vermoeden dat degene die dit geschreven heeft denkt dat alles of live is, of gewoon geen idee heeft hoe expeditie werkt.