Expeditie Robinson #2

Ik heb de aflevering net teruggekeken, maar jeetje, was Fien nou zo verkouden tijdens de expeditie?

Ik zag op haar instagram dat ze een longontsteking had gehad (waar ze geen antibiotica voor had gekregen) dus wellicht dat dat het e.e.a. kan verklaren?

Heb net terug gekeken maar mocht niks meer zeggen van mijn vriend want kon alleen maar zeiken haha. Wat een kut seizoen

Eindelijk gekeken. Goeie actie wel dat Fien eruit is haha, moest echt lachen. En Tim blijft wel een baas hoor, ik gun hem het echt om te winnen.

2 likes

Heb voor vorig jaar gekozen omdat het toen wel echt een hoogtepuntje was met de opgevers en dat maakte het wel minder leuk

Maar ik vond het toen wel leuk met dat er 3 teams waren, beter dan dit jaar dat 1 team direct naar duivelseiland ging.

Wie moet er winnen?

• Akwasi
  • Eva K
  • Eva C
  • Hugo
  • Tim
  • Mariana
  • Yvette
  • Shary-An

0 stemmers

Ik vind het van iedereen wel oke om te winnen eigenlijk zolang het Hugo en Mariana maar niet zijn

Heb op internet echt veel vragen gezien over de laatste proef van shary an en Tim. Maar nergens een reactie van expeditie zelf. Ik vind het echt raar en wil echt weten hoe dat zit.

Vind Tim wel echt een ideale Robinson inderdaad!
Ik had van tevoren wel gedacht dat Yvette en Akwasi beter waren in de proeven, valt een beetje tegen. Maar ik vind het ook een beetje saaie proeven, al 2x iets met blokjes. Misschien als het wat intensiever wordt dat ze wat meer kunnen shinen

Ik denk dat Eva Cleven bij de juiste proef ook nog wel kan winnen

Waarom zijn zoveel mensen nog voor Akwasi? Ik vind dat hij ondermaats presteert. Die proef van afgelopen keer… dat was echt een aanfluiting. En hij liet zich ook lekker makkelijk leiden door Fien.

17 likes

Ik vind iedereen stom (aldus moppersmurf hierzo).
Maar belachelijk dat die proef zo heeft kunnen gaan. Hugo stond er toch ook bij als ~scheidsrechter~. En minstens één cameraman. Snap niet dat ze dat niet gewoon opnieuw hebben gedaan.

Ben wel benieuwd wie er allemaal op Fien hebben gestemd, is Eva Cleve dat dan ook geweest? Zo ja vind ik dat een topactie. In tegenstelling tot Eva Koreman die zo verontwaardigd was over Mariana en dan wel meegaat met een bondje van Fien waar ze letterlijk niks aan heeft… snap nog steeds die gedachtegang niet. Of misschien vond ze Mariana gewoon mega irritant.

Dat laatste was wel duidelijk toch? Helemaal toen ze zonder Mariana terug kwamen op het eiland en gingen schreeuwen :upside_down_face:

Ja klopt, maar ik snap niet waarom je dan meegaat met een bondje als je zogezegd “gek wordt van al die bondjes”. Maar irritatie dus blijkbaar.

Die eerste die ik tegen kom in het echte leven die het woord ‘bondje’ gebruikt, krijgt een vuist. En iedereen daarna ook.

8 likes

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/4918716/rtl-geen-doorgestoken-kaart-bij-expeditie-robinson Hier is een reactie gegeven.

1 like

Ik ben 100% voor Tim, al denk ik soms dat het Tom is. Hij is zo enthousiast hahaha

Dat hij zich achter de rand van de boot verstopt had voor Hugo, net een schoolreisje

14 likes

Hoop dat ze allemaal schijnheilig met Shady An mee gaan doen en haar d’r dan onverwachts kei hard uit kicken met haar vier stemmen nog op zak. Blijf het echt een irritant mens vinden

8 likes

Deze kwam opeens in m’n aanbevolen video’s. Ik weet dit nog zo goed. Hele achterbakse actie vond ik het!

8 likes

Ik heb net eilandpraat teruggekeken en ik vind Loiza echt totaal niet aardig!? Vond haar echt bitchy overkomen.

3 likes

Aaah dit vind ik zo schattig! Lief ook dat hij reageerde

1 like