Expeditie Robinson #2

Ja dat is wel stom gegaan volgens Mij?

Hij geeft het op na zo’n seizoen :rofl: :yum:

2 likes

ZO BLIJ :heart::heart::heart:

Haha dat einde

‘Nee’

1 like


KIPPENVEL
ik moest huilen hahahaha

10 likes

Volgens mij keuze van RTL. Art gaat hem vervangen toch?

Poeehh dit maakt toch weer een HOOP goed hoor jongens :heart: lang leve de boeren die Expeditie winnen

Dat dacht ik wel ja

Hahaha dat stukje van Lucky tv ook “Toch ga ik Dennis wel missen” “écht?!” “Nee” :joy::joy::joy:

11 likes

Nu een nieuwe hobby zoeken op donderdagavond.

Hahaha kut ik heb dus gemist dat Jan won heb alleen het euforische moment in Ziggo gezien en twee delen van de proef en denk alleen maar HOE DAN

5 likes

BEN WEL HEEL BLIJ

1 like

Art heeft zelf gszegd dat ie het niet gaat doen. Maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderen

Aaaahw Jantje. Het is hem zoo gegund. Mijn lieve Kasaafje

8 likes

Hier nog eentje die gejankt heeft voor de tv :see_no_evil: Wat het extra leuk maakt is dat Jan totaal niet tactisch heeft gespeeld uit zichzelf, geen complotten etc. Dat zo iemand dan wint vind ik echt mooi!

19 likes

Ik vind het echt heel jammer dat toen Jan de evenwichtsbalk goed had ze meteen door gingen naar Ziggo Dome, had heel graag nog gezien hoe hij echt won en hoe Do en Greg reageerde.

Hebben jullie ook het gevoel dat je echt maar een halfuur aan finale beeldmateriaal hebt gezien? Waarvan een groot deel ook nog eens die piramide was

16 likes

Ik had ditzelfde, ik wil de eerste reactie daar zien!

Kan me herinneren dat ze vorig jaar wel later een heel leuk filmpje van Carlos zijn eerste reactie op de Facebook-pagina geplaatst hadden. Maar zoiets wil je toch gewoon zien bij de finale?
Zucht.

Art zei bij late night dat hij niet was overgestapt naar RTL om meteen een soortgelijk programma te gaan doen als wie is de mol. Dus nu zei hij nee, maar wie weet later. Maar hij deed ook wel beetje vaag over dat ‘ze’ nog bij RTL aan het praten waren en moesten beslissen.
Ik vond het eigenlijk wel beetje sneu voor Dennis zo op het einde toen hij zei na Nicolette zei tot volgend jaar: dan zijn we er weer.

3 likes

Omg kut RTL, Dennis presenteert dit echt leuk en super oprecht!

1 like

Ik was gister bij de liveshow en het was wel echt heel leuk, inderdaad een paar cringe momenten (vooral met Nicolette), maar het was heel leuk! Vooral zo leuk om te zien dat Jan won en hoe blij hij was. Wat me wel opviel was dat Tony de hele avond als een of andere chagrijnige zoutzak in z’n stoel zat, ook wanneer iedereen aan het dansen was bij de optredens van mede-robinsons in de pauze. Op een gegeven moment gingen ze de polonaise lopen en Tony zat als enige een beetje te chagrijnen op de bank? Echt een saaie gozer.

2 likes

Ohja en ik weet niet of jullie dit ook op tv zagen maar op een gegeven moment was Dennis Do aan het interviewen en toen zei ze “Toen ik eenmaal uit de expeditie lag…” en toen dacht ik echt ???