Expeditie Robinson #2

Nee echt? Dat heb ik gemist, zat ook niet zo goed op te letten tegen het einde. Wat een assholes.

Ik heb nog steeds geen beelden gezien van Jan met de fakkel, iemand anders wel?
Nog even een paar polls uit nieuwsgierigheid :grin:

Ga je ondanks dat het seizoen best tegenviel volgend jaar weer kijken?

• Ja
  • Nee
  • Ligt eraan wie er meedoen

0 stemmers

Hoe hoop je dat de verdeling BNer en onbekenden is?

• Geen BNers meer
  • Geen onbekenden meer
  • Hetzelfde als dit jaar

0 stemmers

Ga je ook WIDM kijken binnenkort?

• Jaaa!!
  • Weet ik nog niet
  • Nee

0 stemmers

knuistjes :joy:

blij dat ik het nu pas kijk, gelijk doorgeskipt naar 40 minuten in ofzo, heb alleen interesse in de proef ja :stuck_out_tongue:

Vond het een leuke proef met dat zwaaien aan die touwen en met de liaan naar het spinneweb, lijkt me echt leuk om te doen :biggrin:

tenor

:joy:

10 likes

Dennis heeft een filmpje gemaakt, net nadat Jan gewonnen heeft!

1 like

Ja dat vind ik ook nog steeds jammer. :disappointed:

Is er ergens een reactie gegeven met waarom dat moment wat letterlijk iedereen wil zien, niet uitgezonden is?

2 likes

Ben ik ook benieuwd naar! Je hoorde op de tv toen ze ineens teruggingen naar Ziggo Dome nog wel Jan praten van “en toen pakte ik de fakkel” en zag je het op de achtergrond gebeuren dus volgens mij hebben ze het beeldmateriaal wel gewoon?

2 likes

Die gedachte had ik ook inderdaad. Of dat het beeldmateriaal verloren is gegaan.

Er wordt net in RTL Boulevard gezegd dat Art het definitief niet gaat presenteren. Nicolette blijft (meh) en ze zoeken nu nog een co-host.

5 likes

Wow verrassend! Ben benieuwd wie het dan wel wordt!

Huh wow! Niet verwacht! Ben heel benieuwd waarom Art het uiteindelijk niet gaat presenteren en wie dan wel… wie lijkt jullie leuk/geschikt?

Ik denk zelf dat 't dan Kaj Gorgels wordt!

1 like

Of Carlos misschien

3 likes

Zou ook niet verkeerd zijn haha!

1 like

Dat denk ik ook! Dacht ik eerst ook toen ik las dat Dennis ging stoppen. Zou ik wel leuk vinden!

Ik denk wel dat het de bedoeling was dat hij het zou gaan doen, maar dat hij er door alle ophef toch maar van afziet. Hij riep ook zo hard dat hij het niet ging doen dat het heel stom zou staan als hij het toch wèl ging presenteren…

Kaj zou ik leuk vinden!

3 likes

Ennn net wordt in ieders favoriete roddelprogramma verteld dat het Kaj Gorgels wordt!

[edit] Linkje: https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/4571766/kaj-gorgels-nieuwe-presentator-expeditie-robinson

3 likes

Ohhh yes! Dit vindt ik echt leuk!

2 likes

Ennnnn dat er nog een serie komt dit jaar die alleen op videoland te kijken is.

1 like