Zou ook niet verkeerd zijn haha!
Please no.
Dat denk ik ook! Dacht ik eerst ook toen ik las dat Dennis ging stoppen. Zou ik wel leuk vinden!
Ik denk wel dat het de bedoeling was dat hij het zou gaan doen, maar dat hij er door alle ophef toch maar van afziet. Hij riep ook zo hard dat hij het niet ging doen dat het heel stom zou staan als hij het toch wèl ging presenteren…
Kaj zou ik leuk vinden!
Ennn net wordt in ieders favoriete roddelprogramma verteld dat het Kaj Gorgels wordt!
[edit] Linkje: https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/4571766/kaj-gorgels-nieuwe-presentator-expeditie-robinson
Ohhh yes! Dit vindt ik echt leuk!
Ennnnn dat er nog een serie komt dit jaar die alleen op videoland te kijken is.
Heel stom
Had toch echt liever Carlos gehad maar misschien valt het mee. Ik vind het trouwens verwarrend die extra expeditie op Videoland, betekent dat dat er in de tv versie geen onbekenden meer zitten?
Omg Hahahahahaha
Is het een idee om een Expeditie Robinson 2019 topic te openen? Zo te zien aan de insta’s van Kaj en Nicolette zijn de opnames van start gegaan. Dus kunnen we speculeren over de deelnemers.
JAAAA!
Yes please!
Dat is handig inderdaad!,
Yesss!
Roy Donders was al genoemd toch? Maar niet officieel bekend gemaakt.
Dan hoop ik op een diva/glamour editie met naast Roy Donders o.a. Fred van Leer, NikkieTutorials, Gerard Joling en Patty Brard.
Maar ik vermoed dat dit alleen maar een wilde fantasie zal blijven.
Ja ben wel benieuwd welke vlogger/youtuber er dit jaar in zit. Kalvijn misschien? En ik wil zo graag dat Linda de Mol een keer meedoet! Heb ik volgens mij vorig jaar ook al gepost.
Oja en weet iemand wat Geraldine gaat doen voor Expeditie? Ik zie de hele tijd allemaal insta stories voorbij komen met haar, Nicolette en Kaj. Iets achter de schermen ofzo?
Edit: ik zie het al, ze gaat Expeditie Robinson Videoland presenteren
Kelvin kan bijna niet. Of hij moet écht veel video’s en Instagram verhalen van te voren hebben opgenomen want die post altijd zo veel.
Zo te zien gaat Roy Donders, inderdaad mee doet met Expeditie Robinson.
Ben wel benieuwd wie er nog meer mee gaan doen. Ik hoop o.a. op Maan, Caronline de Bruijn, qua youtuber hoop ik op Kalvijn,Peter de Harder of Milan Knol.