Ik mis Ernst-Paul Hasselbach.
(Ja, nog steeds. )
Ik mis Ernst-Paul Hasselbach.
(Ja, nog steeds. )
Ik zat vorig jaar in het buitenland waardoor ik ook niet kon kijken en deze youtuber zette altijd vrij snel de aflevering online: https://www.youtube.com/watch?v=fN7WQ3YN4u0
mister robinson
Lijkt me (nu ik er over nadenk) ook vreemd dat volgende week al iemand de samensmelting haalt. Denk dat het misschien een stukje is dat niet zozeer volgende week komt, maar gewoon verder in het seizoen. Als een soort van trigger om verder te kijken.
Dank je! Handig als ik via mn gsm wil kijken
Ik haalde Mariana (?) en Kalvijn volgens mij een paar keer door elkaar toen ze net uit het water kwamen
Maar waarom wordt Kelvin Kalvijn genoemd, Dionne heet toch ook niet Onnedi op het eiland?
Maar Thomas wel thomas🤭 Zal wel zo afgesproken zijn
Wat een superleuke eerste aflevering!!
Ik ben net pas begonnen met terugkijken maar ik vind de kandidaten wel heel leuk dit jaar! Zijn er echt maar 4 die ik niet kende, dat is echt een record haha
Ik kijk het terug. En ik zie zo voor me dat de camera ploeg op rustige dagen waneer ze zich vervelen diertjes gaat filmen.
Hoe die akwasi zwemt haha
Vind het super moedig juist! En lijkt me dat hij gewoon graag mee wilde doen en als je weigert heb je ook geen garantie of je volgend jaar weer mee zou mogen doen lijkt me. Er zijn er altijd wel wat waarvan hun conditie zo slecht is, dát snap ik echt niet! Hij heeft juist actie ondernomen!
Ik had hetzelfde gedaan hoor! Ja zeggen en dan zwemles nemen. Ik hoop wel dat hij specifieke robinson dingen heeft geoefend met zwemles en dat het moment op de boot maar eenmalig was (omdat het de eerste keer was). Lijkt me vervelend als hij angst blijft houden, maar misschien is nu de knop om.
Deze link had ik gisteravond ook al gepost
Huh echt? Overheen gelezen. Sorry.
Haha maakt niet uit verder hoor! Was alleen opvallend zo snel erna dus weer haha
Zie hem nu ook niet staan nu ik terug scroll. Maar nogmaals sorry.
Héél ver terug scrollen voorbij alle berichten tijdens de aflevering