Expeditie Robinson #2

Huh wat raar, voor zover ik weet was RTLXL een paar maanden geleden nog helemaal gratis. Keek daar juist vanalles op

Ik heb mn vpn op NL gezet en nu werkt’ie wel!

1 like

Ja ik herinnerde dat ik het vroeger terugkeek op youtube want 1 jaar werkte het niet via de site maar vorig jaar wel. Maar bleek dat ik ‘m deze keer nog niet op NL getest had, mi scusi :smile:

Ik mis Dennis :frowning:

8 likes

Vond het een leuke eerste aflevering! Vind Kalvijn wel tof, had ik van te voren niet verwacht. En Akwasi (?), wat een schatje met zn zwemdiploma!

6 likes

Kelvin was bij The Big Escape ook goed en leuk, heel anders dan zijn yooo whazzzgut kelfam vlog.

3 likes

Ik mis Ernst-Paul Hasselbach. :frowning_face:

(Ja, nog steeds. :grimacing:)

11 likes

Ik zat vorig jaar in het buitenland waardoor ik ook niet kon kijken en deze youtuber zette altijd vrij snel de aflevering online: https://www.youtube.com/watch?v=fN7WQ3YN4u0

1 like

mister robinson :heart:

2 likes

Lijkt me (nu ik er over nadenk) ook vreemd dat volgende week al iemand de samensmelting haalt. Denk dat het misschien een stukje is dat niet zozeer volgende week komt, maar gewoon verder in het seizoen. Als een soort van trigger om verder te kijken.

Dank je! Handig als ik via mn gsm wil kijken :smile2:

Ik haalde Mariana (?) en Kalvijn volgens mij een paar keer door elkaar toen ze net uit het water kwamen :crazy_face:

24 likes

Maar waarom wordt Kelvin Kalvijn genoemd, Dionne heet toch ook niet Onnedi op het eiland?

2 likes

Maar Thomas wel thomas🤭 Zal wel zo afgesproken zijn

1 like

Wat een superleuke eerste aflevering!!

3 likes

Ik ben net pas begonnen met terugkijken maar ik vind de kandidaten wel heel leuk dit jaar! Zijn er echt maar 4 die ik niet kende, dat is echt een record haha

2 likes

Ik kijk het terug. En ik zie zo voor me dat de camera ploeg op rustige dagen waneer ze zich vervelen diertjes gaat filmen.

1 like

https://www.ad.nl/show/hoe-echt-is-expeditie-robinson-zo-gaat-het-er-achter-de-schermen-aan-toe-br~aacf5f23/

4 likes

Hoe die akwasi zwemt haha

1 like

Ik zou echt niet meedoen aan expeditie als je net kan zwemmen? Ik vind het ook niet aandoenlijk ofzo. Hoe ver denk je dan dat je gaat komen??

Ik hoop dat het een leuk seizoen wordt! Veel leuke mensen vind ik.

Oh en ik vond het wel grappig dat Rijk werd voorgesteld als de broer van :stuck_out_tongue: maar ik vond het dan ook een irritant ventje.

4 likes