Vind het super moedig juist! En lijkt me dat hij gewoon graag mee wilde doen en als je weigert heb je ook geen garantie of je volgend jaar weer mee zou mogen doen lijkt me. Er zijn er altijd wel wat waarvan hun conditie zo slecht is, dát snap ik echt niet! Hij heeft juist actie ondernomen!
Hmm ja daar heb je gelijk in! Wie weet verrast ie me haha
Ik had hetzelfde gedaan hoor! Ja zeggen en dan zwemles nemen. Ik hoop wel dat hij specifieke robinson dingen heeft geoefend met zwemles en dat het moment op de boot maar eenmalig was (omdat het de eerste keer was). Lijkt me vervelend als hij angst blijft houden, maar misschien is nu de knop om.
Deze link had ik gisteravond ook al gepost
Huh echt? Overheen gelezen. Sorry.
Haha maakt niet uit verder hoor! Was alleen opvallend zo snel erna dus weer haha
Zie hem nu ook niet staan nu ik terug scroll. Maar nogmaals sorry.
Héél ver terug scrollen voorbij alle berichten tijdens de aflevering
Hoe doe je dit?
Ik gebruik hola VPN
Thanks!
Ik moest direct denken aan expeditie 2015 met danny ghosen toen hij als een of andere idioot aan het luchthappen al “zwemmende”’ was. Hardop om gelachen en hoe rianne hem daarna nadeed.
Bij 0:24
Echt geweldig! Is dit seizoen nog ergens terug te kijken?
Ik vraag me hetzelfde af terwijl ik naar deze geweldige ryanne compilatie zit te kijken. Wat een topseizoen was dat!
Kan je het ook ergens online kijken zoals temptation island haha ik heb gisteren de helft kunnen kijken en als ik via minn tv op terug kijken druk kan ik niet vooruit spoelen tot waar ik was
Ja op rtl gemist!
Ik vond het een leuke eerste aflevering! Ook grappig hoe ze het hebben aangepakt met teams maken.
Ik ben nu al voor team Zuid En ik mis Dennis Weening toch wel een beetje
Oh ik totaal niet! Vond het zo’n onzin dat hij opgaf maar daarna presentator werd.
Ik heb me dus de hele aflevering afgevraagd of er hiervoor ook altijd een voice over was? Ik moet er ook ontzettend aan wennen