Expeditie Robinson #2

Hoe doe je dit?

Ik gebruik hola VPN

1 like

Thanks!

1 like

Ik moest direct denken aan expeditie 2015 met danny ghosen toen hij als een of andere idioot aan het luchthappen al “zwemmende”’ was. Hardop om gelachen en hoe rianne hem daarna nadeed.
Bij 0:24 :joy:

29 likes

Echt geweldig! Is dit seizoen nog ergens terug te kijken?

Ik vraag me hetzelfde af terwijl ik naar deze geweldige ryanne compilatie zit te kijken. Wat een topseizoen was dat!

2 likes

Dit werd net geplaatst : https://www.youtube.com/watch?v=fN7WQ3YN4u0

Heb je hier iets aan?

Kan je het ook ergens online kijken zoals temptation island haha ik heb gisteren de helft kunnen kijken en als ik via minn tv op terug kijken druk kan ik niet vooruit spoelen tot waar ik was

Ja op rtl gemist!

Ik vond het een leuke eerste aflevering! Ook grappig hoe ze het hebben aangepakt met teams maken.
Ik ben nu al voor team Zuid :see_no_evil: En ik mis Dennis Weening toch wel een beetje

1 like

Oh ik totaal niet! Vond het zo’n onzin dat hij opgaf maar daarna presentator werd.

6 likes

Ik heb me dus de hele aflevering afgevraagd of er hiervoor ook altijd een voice over was? Ik moet er ook ontzettend aan wennen

4 likes

Ja ze was zo leuk in ER!

Ik denk trouwens dat mariana/marian (hoe heet ze ook alweer?) totaal niet geliefd gaat worden. Ik vind het altijd wel zielig als iemand echt buiten de groep valt. Het is nou nog wat te vroeg om daarover iets te kunnen zeggen maar dat gevoel kreeg ik al.

Ik denk dat hij nog niet echt binding voelt met z’n team. Opzich ook niet zo raar, ze zitten er pas net en vaak heb je pas wat meer binding en teamgevoel na een overwinning.

2 likes

Die voice-over is me helemaal niet opgevallen. Ben nu door de aflevering aan het scrollen maar ik kan niet eens momenten vinden dat je hem hoort :sweat_smile:

7 likes

Ik ook niet?? Ben helemaal in de war door de reacties

3 likes

Ja dat vond ik ook het vreemde aan die voice over, je hoort keilang niks en dan ineens een random zin en dan daarna weer heel lang niks :joy:

1 like

Ik heb dat duidelijk ook gemist. Ik ga het zo ff nakijken.