Expeditie Robinson #2

Ja ze was zo leuk in ER!

Ik denk trouwens dat mariana/marian (hoe heet ze ook alweer?) totaal niet geliefd gaat worden. Ik vind het altijd wel zielig als iemand echt buiten de groep valt. Het is nou nog wat te vroeg om daarover iets te kunnen zeggen maar dat gevoel kreeg ik al.

Ik denk dat hij nog niet echt binding voelt met z’n team. Opzich ook niet zo raar, ze zitten er pas net en vaak heb je pas wat meer binding en teamgevoel na een overwinning.

2 likes

Die voice-over is me helemaal niet opgevallen. Ben nu door de aflevering aan het scrollen maar ik kan niet eens momenten vinden dat je hem hoort :sweat_smile:

7 likes

Ik ook niet?? Ben helemaal in de war door de reacties

3 likes

Ja dat vond ik ook het vreemde aan die voice over, je hoort keilang niks en dan ineens een random zin en dan daarna weer heel lang niks :joy:

1 like

Ik heb dat duidelijk ook gemist. Ik ga het zo ff nakijken.

Ik dacht net bij het zien van dit topic ‘yesss vanavond weer :grin:’ om me een paar seconden later te herinneren dat het voortaan op zondag is :sob:

7 likes

Ik ook :sob:

ik kwam hier om precies hetzelfde te posten :joy: helemaal blij vanochtend maar nu ben ik sip omdat ik nog zo lang moet wachten :sob:

1 like

Oh kut je hebt me echt voor een grote teleurstelling behoedt vanavond haha

1 like

Vanavond eindelijk weer, dacht afgelopen donderdag dat het al was.
Ben benieuwd naar de proef en de daarbij horende eilandraad. Gaan de kandidaten naar huis of naar duivelseiland?
Zoveel vragen haha

ik heb zin in meer rob geus in actie

4 likes

Yesss zin in

Shit ik zie nu op videoland dat de afleveringen pas om 22.00 online komen?! :cry: Dan kan ik het pas morgen kijken. Ik zat me al helemaal te verheugen op eten + expeditie als ik straks thuis ben (rond 8)… Mehh

Via rtlxl kan je het wel kijken, heb ik vorige week ook gedaan
En het is toch om 20:00 op tv? Oh die heb je vast niet dan

Nee ik heb geen tv idd haha. Bedoel je dat het via rtlxl er eerder op staat?

Ken je niet iemand die een ziggo abo heeft? Dan kan je misschien hun inloggeg. vragen en inloggen op ZiggoGo dan kan je kijken ( 3/4 minuutjes vertraging)

1 like

Ja ik denk het wel, heb het vorige week rond 9en gekeken. Een paar jaar geleden stond het 10 minuten later al op rtlxl

1 like