Expeditie Robinson #2

Ahw jaap

Heeft ie ook pas 5 keer gezegd

Hahahaha ik moet ineens weer denken aan vorig jaar toen Gregory niet doorhad dat die koker aan beide kanten open was :joy::joy::joy:

30 likes

Vind het stiekem ook best sneu voor Jaap. Hij doet me een beetje denken aan Bartho Braat van paar jaar terug

9 likes

Hadden ze Jaap dan niet beter in dat harnas kunnen hangen?

Oh nee nevermind, de andere moeten hem dan omhoog trekken

4 likes

Eens, maar aan de andere kant weet je van te voren dat je zulke zware proeven moet doen. Geen conditie hebben is dan een ding, maar helemaal niet kunnen rennen o.i.d. is niet zo handig.

1 like

Hahahaha Roy met zn buik, that’s me

12 likes

Hebben die worstebrooikes mee spek toch nog iets goeds gedaan he

2 likes

Ik vraag me echt af hoe lang ze nou bezig zijn geweest met zo’n proef, ze moeten wel duizend keer heen en weer voor een beetje water.

1 like

Linkedin :joy:

Dacht steeds waar ken ik die yvette toch van heb nog nooit in m’n leven handbal gekeken, maar ze heeft dus ooit mee gedaan aan hntm!

Die ouwe vrouw weet d’r naam even niet die niet in dat harnas wou vind ik ook irri

6 likes

Word al moe van kijken naar die proef!

1 like

Nou anders Frank wel

3 likes

Klopt. Dit is ook echt nummer uno dat ik never aan zoiets als expeditie mee ga/kan doen. :sweat_smile:

Ja veel mooier als met makeup! Maar dat vind ik bijna altijd

1 like

Oh er zijn straks wel beelden van Hugo die je misschien niet leuk vindt als je emetofobie hebt. Weet niet wanneer ze komen. Maar be warned!

1 like

Haha same!

Nou nou nou ben benieuwd. wat kan het zijn

1 like

Jaaaa slowmooo