Expeditie Robinson #2

Wat?

Die tattoo van ons Royke :o :o

1 like

Was hij dat met dat hertengewei?

Ik vind eigenlijk dat ze de wat oudere mensen niet moeten vragen voor dit programma want dat maakt het gewoon niet eerlijk.

3 likes

Is er al bijna reclame? Wil de handdoek uit m’n haar halen en wat te kanen pakken :joy:

Net zo’n prachtig exemplaar als het aarsgewei van Nienke Plas

1 like

Volgens mij wel!!

Hahahahaha heerlijk

Rob doet me zo denken aan die vriend van annemerel :joy:

16 likes

Haha nu dus, ik zat ook al te wachten tot het moment dat ik wat te snaaien kan pakken

Als ik in dat team had gezeten had ik het nog niet eens zo heel erg gevonden om te verliezen, lijkt me toch dat Jaap dan als eerste gaat.

3 likes

Ik wil eigenlijk nu een soort van 1 min stilte ten na gedachtenis van die vogel. Die ik nog steeds mis.

Hahahah omg nee nu kan ik het nooit meer anders zien. Ik hoor meertje al “Robjeeeeee!” roepen waarop hij zijn duimen omhoog steekt :joy:

1 like

Ik heb het idee dat Hugo bovenaan de troon daarvan staat, vind hem heel geniepig overkomen.

6 likes

Oh mijn god ik had Rob echt meteen van dat eiland geschopt. Hij gooit eten weg (!)Omdat het niet ‘de juiste structuur’ heeft en vervolgens is het alsnog niet te eten. En zegt hij nog met z’n arrogante hoofd: “Denk je nou echt dat dit alle rijst is? Dat wordt gewoon aangevuld”. Gast, heb je ooit Expeditie Robinson gekeken? Pffff

20 likes

Ik probeer op internet te vinden of ze eigenlijk geen zonnebril mee mogen nemen. Ik zou dat echt niet trekken, ik kan hier in Nederland al niet zonder bril, van fel licht krijg ik echt heftige hoofdpijn.

6 likes

De reden dat ik nooit aan expeditie Robinson mee zou doen is niet de honger of de zware proeven, maar de kans dat je bij zo iemand als Rob Geus op een eiland komt te zitten. VIERENTWINTIG ZEVEN OMGGGG aaaaargghhh ik zit me nu al heeeelemaal te ergeren voor de TV aan hem

Edit; of Anita

11 likes

Ik vind het wel jammer dat er geen onbekenden bij zitten, die zijn toch net wat fanatieker en meer into het spelletje…

Hahaha door dr hoeven. Ik vind dit trouwens wel onverantwoord. Geef ze ff wat te eten ofzo

2 likes

Ik vraag me echt af hoe zo’n programma voor je gezondheid is. Nu al twee mensen onwel, t zal maar een keer écht mis gaan

1 like