Ik vind Anita qua gezicht echt lijken op Lady Gaga
Ja, vooral haar mond!
Hij mag op de balk. Er mogen 3 deelnemers op de balk. Degene die de balkproef wint zit in de samensmelting.
Ik snapte dat ook niet. Komen die drie van alle kampen dan?
Nee, er zitten 4 mensen op Duivelseiland. Drie daarvan mogen meedoen met die balkproef.
Dit dacht ik in eerste instantie ook maar wat heb je er dan aan om dat hele spel uit te spelen? Maakt dan toch niet uit of rijk of rob won
Maar ze doen dan elke aflevering weer een nieuwe proef denk ik, en dan mag steeds wie wint door naar de balk uiteindelijk. Wel stom, maar zo blijven ze wel bezig. Normaal zitten ze zich op duivelseiland altijd dood te vervelen natuurlijk
Ik vind het wel tof dat ze een échte proef moesten doen en niet zo’n lullig proefje. Dit was wel echt een expeditie Robinson proef.
Ik heb de aflevering zojuist terug gekeken.
REALLY ROB??? “Nou dat vullen ze toch wel aan ofzo”
Het verbaasde me echt hoe laconiek erop gereageerd werd ook door zijn teamgenoten. Die oudere vrouw gaf zelf ook aan dat ie het in de zee kon lozen. Bizar… Ik zou echt pissig geworden zijn als er zo met dat weinige eten omgegaan zou zijn en zou ook echt gebaald hebben dat ik hem niet weg had kunnen stemmen Maar blijkbaar hadden ze nog nauwelijks honger (waardoor ik overigens ook niet begrijp waarom het al zo “uitgebreid” moest nu al dat eten), want mag hopen dat ze er dan niet meer zo dom om gelachen hadden. En los van hoe ie met dat eten omging ergerde ik me ook onwijs aan zijn verhevenheid
Och jee…
Denk wel dat ze gewoon lekker blijft!
Ik hoop dat Zuid dit keer wint!
Vond de warning vorige week over Hugo die over zijn nek ging heel fijn trouwens, mocht iemand vooruitkijken zou ik het niet erg vinden gewaarschuwd te worden
OMG ik lees dit 11 dagen later maar ik wilde even zeggen dat het echt heel fijn is om deze ergernis van iemand anders te lezen! Ze gebruikt soms zelfs in 1 woord zowel originele R als haar nieuw aangemeten R! Pijn aan m’n oren!
Haha!!! Ik wilde maar voelde me een zeikerd… ze heeft een normale R een gekke die ze met elkaar afwisseld.
Het is begonnen!
Ja zo kut 3 minuten eerder, heb ik wat gemist?
He kak wat begint het ineens stipt om
20u. Eerste scene gemist.
Ik vind Shary-Ann stom
Ik zit er klaar voor!
Nog steeds wennen op zondag. Om 19:57.
Jaaa Roy want jij bent ook echt super terughoudend…