Expeditie Robinson #2

Waarom Anita en niet Jaap, zij heef tenminste nog wat gedaan tijdens de proef.

1 like

Ja ik had ook Jaap verwacht. Maar vindt het wel leuker dat hij er nog in zit.

Domme keuze qua strategie denk, maar Jaap heeft (voor mij dan) veel meer de gunfactor dan Anita.

13 likes

Hahaha wie waren dat ook al weer? Ik ben alles kwijt van vorig jaar

En waarom mag zij ook alweer niet naar Duivelseiland?

Die kapitein dude ( god hoe heet hij nou… hij heeft met maan) en die josylvio en aisha en nog 2 geloof ik. Heb toen ook niet meer gekeken.

Ohjaaa!!! Tony! Toch? Hahaha

1 like

Wie is die zalver die Anita op staat te wachten

2 likes

Wat heeft ze nou voor ingestort vogelnest op haar hoofd.

2 likes

Kandidaatbegeleider toch?

1 like

Ik hoop dat ze mij ook ooit ergens opwacht. Ik heb ook wel zin om iets lekkers te gaan drinken.

2 likes

Ja die Tony en Donny gingen tegelijkertijd naar huis. Donny werd eruit gestemd en toen wilde Tony ook ineens naar huis ivm heimwee

2 likes

Omdat ze is weg gestemd. Mensen die vorig jaar naar Duivelseiland gingen waren bijv laatste bij een proef, maar waren nooit daadwerkelijk weggestemd

1 like

Vorig jaar was dit ook al zo dat ze ipv Johnny gewoon een sterke speler eruit speelde (niet dat Anita zo sterk is of zo maar ze deed iig iets tijdens de proef)

Vind dat zo stom dat diegene meteen eruit ligt en daar niks aan kan doen, en dat een oude vent erin blijft zitten ‘voor de sfeer’

3 likes

Vond dit wel een leuk artikel! https://www.ad.nl/show/hoe-echt-is-expeditie-robinson-zo-gaat-het-er-achter-de-schermen-aan-toe-br~aacf5f23/

2 likes

Ahh die eliminatie van Wietse, zo zielig

1 like

Ik zou echt wel een editie willen zien met iedereen die er de eerste Eilandraad uit is gestemd, allemaal de kans op revanche.

18 likes

Of eentje met alle mensen die ooit hebben opgegeven. Met nu als regel dat je niet vrijwillig mag opgeven

10 likes

Ahh ik ben echt blij dat Jaap er nog in zit. Vaak gaan ze toch voor de fysiek sterke mensen en gaan, zoals hij zelf zei, de oudjes er het eerst uit. Terwijl ik denk dat mensen zoals Jaap toch wel heel veel kunnen toevoegen aan de groep/expeditie. Blij dat ze dat zelf ook inzagen :biggrin:

Wat veel mensen ook. Was dat echt 1 team?