Waarom Anita en niet Jaap, zij heef tenminste nog wat gedaan tijdens de proef.
Ja ik had ook Jaap verwacht. Maar vindt het wel leuker dat hij er nog in zit.
Domme keuze qua strategie denk, maar Jaap heeft (voor mij dan) veel meer de gunfactor dan Anita.
Hahaha wie waren dat ook al weer? Ik ben alles kwijt van vorig jaar
En waarom mag zij ook alweer niet naar Duivelseiland?
Die kapitein dude ( god hoe heet hij nou… hij heeft met maan) en die josylvio en aisha en nog 2 geloof ik. Heb toen ook niet meer gekeken.
Ohjaaa!!! Tony! Toch? Hahaha
Wie is die zalver die Anita op staat te wachten
Wat heeft ze nou voor ingestort vogelnest op haar hoofd.
Kandidaatbegeleider toch?
Ik hoop dat ze mij ook ooit ergens opwacht. Ik heb ook wel zin om iets lekkers te gaan drinken.
Ja die Tony en Donny gingen tegelijkertijd naar huis. Donny werd eruit gestemd en toen wilde Tony ook ineens naar huis ivm heimwee
Omdat ze is weg gestemd. Mensen die vorig jaar naar Duivelseiland gingen waren bijv laatste bij een proef, maar waren nooit daadwerkelijk weggestemd
Vorig jaar was dit ook al zo dat ze ipv Johnny gewoon een sterke speler eruit speelde (niet dat Anita zo sterk is of zo maar ze deed iig iets tijdens de proef)
Vind dat zo stom dat diegene meteen eruit ligt en daar niks aan kan doen, en dat een oude vent erin blijft zitten ‘voor de sfeer’
Vond dit wel een leuk artikel! https://www.ad.nl/show/hoe-echt-is-expeditie-robinson-zo-gaat-het-er-achter-de-schermen-aan-toe-br~aacf5f23/
Ahh die eliminatie van Wietse, zo zielig
Ik zou echt wel een editie willen zien met iedereen die er de eerste Eilandraad uit is gestemd, allemaal de kans op revanche.
Of eentje met alle mensen die ooit hebben opgegeven. Met nu als regel dat je niet vrijwillig mag opgeven
Ahh ik ben echt blij dat Jaap er nog in zit. Vaak gaan ze toch voor de fysiek sterke mensen en gaan, zoals hij zelf zei, de oudjes er het eerst uit. Terwijl ik denk dat mensen zoals Jaap toch wel heel veel kunnen toevoegen aan de groep/expeditie. Blij dat ze dat zelf ook inzagen
Wat veel mensen ook. Was dat echt 1 team?