terror jaap
waarom doet hugo alsof hij de koning van zijn kamp is
Bij de eerste proef waren zij te laat dus toen gingen ze meteen naar duivelseiland
omdat hij een superfan is
Vind ik ook haha, terwijl ik hem best een douchebag vind van alles wat ik op youtube/internet over hem gezien heb. Hij vindt zichzelf helemaal geweldig zegmaar
Vind Hugo zo irritant.
Geef mij zn broer maar
Wel tof dat Thomas zijn excuses maakte
Stel dat Dionne weg gaat dan is dit voor jaap toch gewoon uitstel van executie? Lijkt me ook niks
Ik lees hier af en toe iets over de voice over maar het is de zoon van Willem Ruis, Nicolas. Misschien ben ik spuit 11 hoor, sorry dannnn.
Nicolette is echt een zweetotter
ah eindelijk reclame thank god
Jaap zo lief: ‘denk niet dat het een strategie-meisje is’
Hey Kaj is ook eindelijk wakker
Ja dat verwachtte ik al. Ik vind mensen die (frequent) filmpjes van zichzelf op internet zetten ook wel per definitie narcistisch. Ik kijk voorlopig maar niets van hem dan kan ik nog van hem genieten tijdens Robinson.
haha ja hij zegt ook echt tegen Jaap “ja je moet even met iedereen gaan praten”. Jaap: oh ja ? Hugo: “ja!”
Kaj of Nicolette kan toch makkelijk bij die proeven op duivelseiland aanwezig zijn? Zo druk hebben ze het toch ook weer niet?
Kan me daarin super goed met haar identificeren heel prettig
Aan de ene kant denk ik trouwens dat Dionne er niet uit gaat want ze heeft nu wel een serie dat ze reageert op de afleveringen op haar kanaal. Dat zou ik niet doen als ik er in de derde aflevering uitging haha.
Ja of juist wel omdat ze nog een keer wil goedpraten waarom het haar niet lukte