Jaap zo lief: ‘denk niet dat het een strategie-meisje is’
Hey Kaj is ook eindelijk wakker
Ja dat verwachtte ik al. Ik vind mensen die (frequent) filmpjes van zichzelf op internet zetten ook wel per definitie narcistisch. Ik kijk voorlopig maar niets van hem dan kan ik nog van hem genieten tijdens Robinson.
haha ja hij zegt ook echt tegen Jaap “ja je moet even met iedereen gaan praten”. Jaap: oh ja ? Hugo: “ja!”
Kaj of Nicolette kan toch makkelijk bij die proeven op duivelseiland aanwezig zijn? Zo druk hebben ze het toch ook weer niet?
Kan me daarin super goed met haar identificeren heel prettig
Aan de ene kant denk ik trouwens dat Dionne er niet uit gaat want ze heeft nu wel een serie dat ze reageert op de afleveringen op haar kanaal. Dat zou ik niet doen als ik er in de derde aflevering uitging haha.
Ja of juist wel omdat ze nog een keer wil goedpraten waarom het haar niet lukte
De vois sieniejer
Nienke
Zij hebben geen contact met de kandidaten, er gaan dagelijks maar 3 mensen naar de eilanden en Kaj en Nicolette zien ze alleen met proeven en de eilandraad en dan mogen ze niet met ze praten.
Dat lied… ik denk steed heh wat een gekke reclame…
Jaap is zo subtiel “ga je me nou naar huis sturen of wat”
Awh ik vind het soortvan sneu als ze Jaapie wegsturen
Wie gaat eruit?
- Dionne
- Jaap
- Iemand anders, namelijk:
0 stemmers
Als ik Jaap of Dionne was, was ik naar de ander toegegaan om een complotje te smeden en al m’n stemmen op 1 persoon te zetten
Ja, maar stel je voor dat ze nu proeven gaan winnen dan blijf je er in. En stel dat er dan nog iemand is die bijv opgeeft, kan je toch nog de samensmelting halen. (Veel als en dan) maar het kan volgens mij iig wel dat hij dan de samensmelting wel zou halen.
Wat was dat voor horrormuziekje.
Wat een kutmuziek.
Zei ze nou pittig jammer