Past dus prima bij die feestcommissie
Vond Jaap wel lief maar blij dat Dionne door is! Ben benieuwd wat er volgende week komt, hoop dat ze Hugo eruit knallen
Nou Hugo mag eruit volgende week van mij. Wat een vreselijk ventje. Die voorruitblik voorspelt ook niet veel goeds.
Hahaha hou op schei uit. Ben nog herstellende van vrijdag + zaterdagnacht
Ik vind Hugo juist echt leuk, hij speelt het slim. Ik hoop dat hij erg ver komt en denk ook dat hij het qua proeven en survival zeker aan kan.
Dionne vind ik echt totaaaal niet leuk. Baal ook wel dat ze er nog in zit.
Ik vind Yvette en Fien trouwens echt top, hoop dat zij ver komen
Hugo is zo’n typisch alfamannetje die denkt dat ie het wel even voor het zeggen heeft in het team. Ben daar nooit zo fan van. Hoe tactisch het ook mag zijn.
Ik vond hem zo onwennig/ongemakkelijk bij het overlopen van de stemmen
Nienke moet echt even stil zitten. Haar zendertje stoort als een idioot.
Waarom, waarom, waaarom wordt Fatima altijd gevraagd voor dit soort dingen???
Ik snap daar ook het nut niet van? Dat eten ze toch ook niet op
Ik heb dat wel eens gegeten, niet per se vies maar wel super taai, maar had er toen giga veel zelfgemaakte chili paste bij dus proefde voornamelijk ook gewoon pittig haha
Bij Temptation Island mogen ze ook geen zonnebrillen, tenminste dat vertelde Demi toen, dat ze daarom steeds met haar ogen zat te knijpen. En bij Teen Mom zie ik ook weleens dat de crew vraagt de zonnebril af te doen. Zal wel niet mooi staan op beeld ofzo.
Ah Japie 
Ik hoop dat Hugo door de mand valt en er heel snel uit wordt gestuurd. Wat een zak hooi.
Keek dit keer later maar ben het echt zoooooo niet met de meeste van jullie eens. Vind Dionne echt een jankerd. Echt irritant. En dan na al dat gejank op de dag dat ze eruit gestemd kan/gaat worden heeft ze opeens “zin om de expeditie aan te gaan!”.
Niet eens door die proef dit, iedereen kan een x falen, maar gewoon die hele jankerige houding en steeds opgeven en dan slachtofferrolletje pakken: ik zou bijna zeggen stem mij naar huis - snif snif - zeg dat ik moet blijven - snif snif.
Vind Jaap echt een schattige positieve gozer, die ging natuurlijk nooit winnen maar had hem nog wel een puzzelproefje gegund of zo.
Op dit moment ben ik in elk geval voor: Frank, Fien of Kelvin.
En Oreo dan? Maken ze voor hem een uitzondering omdat hij zo’n pimp is?
Ik zou echt een medische verklaring aanvragen bij mn huisarts voor die zonnebril. Ik krijg al migraine als ik 2 minuten moet knijpen voor de zon.
Ik vraag me ook af of ze een uitzondering zouden maken wanneer een echte A-ster onder die voorwaarde wél mee wilt doen. Ik denk stiekem van wel.
Haha ja, blijkbaar!
Ik heb geen migraine maar draag ook 80% van de tijd m’n zonnebril als ik buiten ben. Zou er echt zwaar van balen als ik in zo’n zonnige zetting mijn zonnebril niet zou mogen dragen.